• Dinaocean

Varför är det så?

Vet inte om detta hamnat i rätt ämne. Men admin får gärna flytta det. 

Jag läser en hel del forum. Kanske de här redan tagits upp av andra. Men en sak som slår mig är. Varför bryr sig män så mycket om vad kvinnor gör, ska göra. Hur de ser ut, ska se ut etc. Inte minst flashback skrivs de massvis med trådar om kvinnor. Oftast med hat och förakt. De är som att män fortfarande tror de äger våra kroppar. Och det äcklar mig samtidigt som de skrämmer mig. Ser aldrig att kvinnor skriver så här mycket och nedlåtande om män. Har även läst om kvinnor här. Som slutat bry sig om att dejta män för gott och valt leva ensamma. När man ser sånt där, börjar jag faktiskt förstå. Vet inte ens snart om jag vill det själv. Gör så man inte vill ha med män göra. Tycker det är sjukt.  Hur reagerar ni andra? 

• Svar på tråden Varför är det så?
  • Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - spelar ingen roll om du tycker det är larvigt, det är emot reglerna :)

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (x2y) skrev 2022-02-17 13:32:53 följande:

Larvigaste jag hört haha. Folk har rätt till åsikter. 

Till "anonym kvinna/man"  Jag har skrivit det 2 ggr, i denna tråd. Om det är mycket. Behöver du nog jobba på vad "mycket"betyder. Game over :) 

Jag räknade precis och du har skrivit lol fyra gånger i denna tråd. Ska du fortsätta göra bort dig? Tungan ute

Förklara nu hur jag har bekräftat att jag är en man. Jag väntar med spänning. 

• Anonym (x2y)

Anonym 2, anmäl då :) är ganska säker på att hot inte är tillåtna heller. Eller du tänkte inte så långt? Frågan är väl hur gamla ni är egentligen.

• Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - Hot? Hahaha, visa mig var det står att det är emot reglerna att säga att man ska anmäla någon för regelbrott. 

• Anonym (x2y)

anonym kvinna, lägg ner. Bara sättet du håller på bekräftar det. Eller så är du en väldigt ung och omogen kvinna. De flesta vuxna beter sig inte så här. Pinsamt faktiskt. Du verkar ha något personligt emot mig. De är det som är det intressanta. Nu måste jag jobba vidare. Tack och hej :) 

• Anonym (x2y)

anonym2, du snackar väldigt mycket. Men inget händer. Är ju bara för admins se hur ni båda två håller på. Ni faller på eget begrepp. Trams. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (x2y) skrev 2022-02-17 13:43:54 följande:

anonym kvinna, lägg ner. Bara sättet du håller på bekräftar det. Eller så är du en väldigt ung och omogen kvinna. De flesta vuxna beter sig inte så här. Pinsamt faktiskt. Du verkar ha något personligt emot mig. De är det som är det intressanta. Nu måste jag jobba vidare. Tack och hej :) 

Haha, har inte bekräftat det överhuvudtaget. Sorry men det funkar inte att ljuga.

Det var du som började citera mig och tjafsa, inte jag. Vidare är det rätt glasklart om man läser våra inlägg och jämför dem att du förmodligen är väldigt ung och omogen. Seså, schas med dig. 
  • Anonym (Anonym 2)

Anonym x2y - Hahaha och du kan ju anmäla mig för hot som du kallar det så får vi se om det händer någonting.

• Dina 2

Usch så ni beter er. Anonym kvinna 2, måste tillägga att din fram toning är allt för aggressiv för vara en kvinna. Du använder dessutom ord som påminner mycket om en man jag känner.  Vi kvinnor ska hjälpa stötta varandra och inte stjälpa... Att ni dessutom väljer att anmäla bevisar ju bara hur kränkta ni är själva. 

Du verkar ha tagit tik tok kommentaren väldigt hårt. Bara antog att hon var otrevlig. Hon sa ju bara något som var sant. Att du har mer erfarenhet.  

• Dina 2

Hon tjafsa väl inte, hon svara på ett inlägg. Herregud. Du verkar vara den som är lättkränkt. Ironiskt nog. Omoget beteende. 

Svar på tråden Varför är det så?