Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Sambo andas extremt högt

Vägrar söka hjälp?? Han har väl ingen aning om det går att fixa eller ej? Eller är han läkare?

Han kan sova på soffan tycker jag. 

• Anonym (J)
    Flyhigh skrev 2022-02-22 02:00:18 följande:

Han andas genom näsan. Nu är kl 2 och han har nyss väckt mig med sin andning, blir väckt mitt i natten nästan varje natt. Jag försöker knuffa till honom och göra så att han ändrar position men oavsett hur han ligger låter han. Han blir också jävligt irriterad när jag gör detta och uppger att jag stör honom när han sover. 

Ja, det finns väl andra saker som jag stör mig på hos honom men jag ''hör" honom även när jag inte stör mig på honom i övrigt.

Tänker att det måste vara något fel eftersom han låter väldigt mycket när han exempelvis blir kåt vilket också är ett störningsmoment. Svårt att förklara men då blir han som täppt i näsan vilket är extremt äckligt. Har försökt ta upp det med honom men han uppger att han inte kan hjälpa det. Han är ofta täppt i näsan i övrigt och "låter" mycket när han exempelvis anstränger sig. 

Det går nog absolut att fixa, han vill bara inte eftersom det inte stör honom. Bara dig. Och alla kommande partners förmodligen. 
Svar på tråden Sambo andas extremt högt