• jsmalmo

Min sambo åker hem till sina föräldrar och sover

hej, en fråga, min sambo brukar åka till sina föräldrar och sova. De bor ca 10 min från oss. Så hon lämnar mig ensam med vår dotter. Min sambo har svårt att sova med vår dotter så det är jag som sover alla nätter med vår dotter. 

Nu till fråga, är det bara jag som tycker det är konstigt att hon lämnar oss på natten?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-02-21 20:22
    Hon sover hos sina föräldrar ca 3 gånger i veckan.

• Svar på tråden Min sambo åker hem till sina föräldrar och sover
  • Anonym (Tyui)

Hur ofta sker det? Är det någon gång ibland så kan det väl vara för att få sova och hämta lite energi, som typ kanske ett par gånger per år. Men är det ofta så verkar det som att hon kanske inte mår så bra. Har du inte frågat henne varför? 
    Har hon fått en förlossningsdeppression eller liknande? Ni behöver såklart prata om det.v
    Om det inte funkar för henne att sova med ert barn så är ju det en sak men att inte sova hemma alls tyder ju på att nåt är galet. 

• Anonym (K)
    jsmalmo skrev 2022-02-20 22:32:39 följande:
    Min sambo åker hem till sina föräldrar och sover

hej, en fråga, min sambo brukar åka till sina föräldrar och sova. De bor ca 10 min från oss. Så hon lämnar mig ensam med vår dotter. Min sambo har svårt att sova med vår dotter så det är jag som sover alla nätter med vår dotter. 

Nu till fråga, är det bara jag som tycker det är konstigt att hon lämnar oss på natten?

Du vet väl hur ni har det och varför hon gör det, och om det är rimligt att hon gör det? Så beroende på det, så är det ju svårt för någon annan att bedöma om det är konstigt eller inte.

Tycker du att det är konstigt, och i så fall varför?
  • Tow2Mater

Spelar er dotter hög musik nätterna igenom, eller snarkar hon, eller vad?

• jsmalmo
    Anonym (Tyui) skrev 2022-02-20 22:41:40 följande:

Hur ofta sker det? Är det någon gång ibland så kan det väl vara för att få sova och hämta lite energi, som typ kanske ett par gånger per år. Men är det ofta så verkar det som att hon kanske inte mår så bra. Har du inte frågat henne varför? 
    Har hon fått en förlossningsdeppression eller liknande? Ni behöver såklart prata om det.v
    Om det inte funkar för henne att sova med ert barn så är ju det en sak men att inte sova hemma alls tyder ju på att nåt är galet. 

hej, nästan varje helg, ja hon har fått en depression. Vi har pratat om det men hon säger bara att hon tycker det är mysigt att sova hemma hos sina föräldrar.
  • jsmalmo
    Tow2Mater skrev 2022-02-20 23:11:15 följande:

Spelar er dotter hög musik nätterna igenom, eller snarkar hon, eller vad?

nej, hon rör ju sig precis som vilket barn som helst. Jag vaknar sällan av hennes rörelse. 
  • jsmalmo
    Anonym (K) skrev 2022-02-20 22:59:17 följande:
    Du vet väl hur ni har det och varför hon gör det, och om det är rimligt att hon gör det? Så beroende på det, så är det ju svårt för någon annan att bedöma om det är konstigt eller inte.

Tycker du att det är konstigt, och i så fall varför?
    Jag är mer nyfiken på var andra tänker kring det, mina vänner tycker det är väldigt märkligt. Så jag undrar hur andra förutom mina vänner tänker.
  • callmepreggoornot
    jsmalmo skrev 2022-02-20 23:33:54 följande:
    hej, nästan varje helg, ja hon har fått en depression. Vi har pratat om det men hon säger bara att hon tycker det är mysigt att sova hemma hos sina föräldrar.
    Hon behöver få vila och speciellt med en depression. Så länge dottern inte har totalpanik för att du aldrig nattar ser jag inget problem med att det sker ibland, ingen tar skada
  • Anonym (K)
    jsmalmo skrev 2022-02-20 23:36:24 följande:
    Jag är mer nyfiken på var andra tänker kring det, mina vänner tycker det är väldigt märkligt. Så jag undrar hur andra förutom mina vänner tänker.
    Men om du vet att hon har en depression så är det väl inte så konstigt. Får hon någon hjälp?
Svar på tråden Min sambo åker hem till sina föräldrar och sover