• Familjelivsredaktionen

    Hade ni kunnat tatuera in er partners namn?

    Vad tycker ni om att tatuera in sin partners namn? Tycker ni det känns risky eller tänker ni lite mer "yolo"?


    Bingo Rimér verkar i alla fall tycka att det är tummen upp för namntatueringar!


    www.familjeliv.se/allmant/bingo-rimrs-karlekshyllning-tatuerar-in-hennes-namn/339016


     


    Vad tycker ni? Har ni kanske till och med en namntatuering? Berätta!

  • Svar på tråden Hade ni kunnat tatuera in er partners namn?
  • LaviniaLetitia

    Nu tycker jag att alla typer av tatueringar (utom möjligen kosmetiska) är trashiga, så det är inget jag skulle göra hur-eller-hur. Men just partnerns namn är något av det värsta. Sedan tar det slut, och då måste man springa och försöka lasra bort det (och riktigt fin kan huden aldrig bli mer efter det). Alternativt ha en rad namn till slut, och det lär bli en surhetsfaktor med kommande partners, som inte gillar att det står "Bengt" med SS-typografi vid vårtgården... Nä fy Fan va' trashigt! Död

  • Kiyah

    Skulle aldrig göra det. 

    Tänker såhär gällande namntatueringar;
    Partner? Nej
    Barn? Ja
    Föräldrar? Ja
    Mor/Farföräldrar? Ja
    Någon som betydd/betyder mycket för en (INTE partner)? Ja

    Nu vill inte jag tatuera in något namn öht men tycker ovan är en bra riktiinje, men man gör förstås som man vill.
    Skulle mycket väl kunna tatuera in min katts tassavtryck (fine, trashigt enl vissa) men hon betyder så mycket för mig och mitt mående.

  • luke78
    Familjelivsredaktionen skrev 2022-02-23 13:36:59 följande:
    Hade ni kunnat tatuera in er partners namn?

    Vad tycker ni om att tatuera in sin partners namn? Tycker ni det känns risky eller tänker ni lite mer "yolo"?


    Bingo Rimér verkar i alla fall tycka att det är tummen upp för namntatueringar!


    www.familjeliv.se/allmant/bingo-rimrs-karlekshyllning-tatuerar-in-hennes-namn/339016


     


    Vad tycker ni? Har ni kanske till och med en namntatuering? Berätta!


    Det finns inget som är så extremt wt som att tatuera in sin partners namn på kroppen. Skulle vara svanktatuering möjligen.
  • Ocdmänniska

    Nej, jag älskar min sambo och vill spendera mitt liv med han men det är ju ingen garanti för det, så skulle inte vilja ha mitt ex namn tatuerad på mig direkt. Sen förstår jag personligen inte meningen med det

Svar på tråden Hade ni kunnat tatuera in er partners namn?