Kräkbeteende
Ibland när jag ätit något onyttigt och ångrat mig så kräks jag upp det. Första gången var i tonåren. Men sista tiden 1 eller kanske 2 månaderna så har det varit återkommande. Har varit så godissugen och inte kunnat låta bli köpt en hel påse och smällt i mig. Men har även ätit utan att kräkas. Men några gånger nu har jag vissa gånger mått fysiskt illa och vissa psykiskt för ångrar mig så att jag förstört alltihop. Jag försöker äta nyttigt och skulle gärna vilja gå ner några kilo. För många år sen gick jag ner jättebra med lchf kost men sen gled jag ifrån det där och tyckte inte jag behövde bry mig så mycket. Så gick upp i vikt. Det var ett stort misstag såhär med facit i efterhand. Och sen några år senare kom jag på att jag trivs inte med den här kroppen och ville jag försöka igen med samma kost men fick inte samma effekt.
Ikväll köpte jag en jättegod sallad och åt. Men jag köpte även en godispåse, åt upp lite mer än halva framför tvn ångrade mig och kräktes. Senare åt jag några till, och efter det resten sen ångrade mig och kräktes. Så två gånger ikväll.
Har ni några tips och råd hur jag ska gå vidare