Sambo otrogen ??
Anonym (Anton) skrev 2022-03-02 11:18:17 följande:
"Hade hon en affär med en kollega på sin gamla arbetsplats när ni var tillsammans?
Hur fick du reda på det? "
Hon betedde sig precis som nu, tar avstånd o är kylig mot mig, mindre sex, har ljudet avstängt på mobilen osv. Hon var på firmafest o alla bodde på hotell, där var hon otrogen. Förstod att nåt var fel när hon kom hem, fick ur henne lite. Kontaktade andra som var på festen, bla den tjej hon skulle delat rum osv. Hon hade raderat alla samtal o alla sms, men jag fick fram utdrag från hennes mobiloperatör så då föll de sista bitarna på plats o jag konfronterade henne.
Hon betedde sig precis som nu, tar avstånd o är kylig mot mig, mindre sex, har ljudet avstängt på mobilen osv. Hon var på firmafest o alla bodde på hotell, där var hon otrogen. Förstod att nåt var fel när hon kom hem, fick ur henne lite. Kontaktade andra som var på festen, bla den tjej hon skulle delat rum osv. Hon hade raderat alla samtal o alla sms, men jag fick fram utdrag från hennes mobiloperatör så då föll de sista bitarna på plats o jag konfronterade henne.
Hur fick du detta utdrag? Utan hennes vetskap?
Om hon vet att du kan göra det sedan tidigare finns det ju ingen mening i att radera något nu? Varför inte använda appar där detta är omöjligt om inte annat?
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om detta. Jag vet att din typ av snokbeteende att maniskt kolla telefoner och annat definitivt är frånstötande och avtändande.
Å andra sidan påstår du att det finns fog för det.
Vad gör du i detta förhållande öht? Det verkar dubbelt destruktivt.