40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Det blev en hejdundrande äl i söndags, ett par dagar tidigare än jag trott. Hade extremt starka symptom, tom illamående dagen efter vilket jag inte brukar ha, förmodligen pga kraftig progesteronökning, tempen rusade uppåt =D Vet inte om det är bra eller dåligt dock.
Vi fick till det två dagar innan äl, så ganska bra men hade velat tajma perfekt denna gång, men men..
Så äl+2 nu då, känner att tiden kommer gå vääääldigt långsamt denna månad
Hej tjejer! Här verkar det som att jag har en kemisk graviditet.
Fick för mig igår att jag inte är gravid längre, trots att jag har en massa symtom. Så testade imorse och fick ej gravid. Har pratat med gyn som säger att jag ska invänta blödning eller ta nytt test om 3-4 veckor. Jag har aldrig varit med om detta förr. Har varit gravid 2 ggr och fött två pojkar. Men nån gång ska väl vara den första..

Ja, jag får väl göra det, haha. Nu vet jag att jag har ägg som kan bli befruktade iaf. Får hoppas att det fastnar nästa gång.
Hej tjejer! Här verkar det som att jag har en kemisk graviditet.
Fick för mig igår att jag inte är gravid längre, trots att jag har en massa symtom. Så testade imorse och fick ej gravid. Har pratat med gyn som säger att jag ska invänta blödning eller ta nytt test om 3-4 veckor. Jag har aldrig varit med om detta förr. Har varit gravid 2 ggr och fött två pojkar. Men nån gång ska väl vara den första..
Hoppas på plus för dig med!
Cinapuffen (går inte att citera), vad tråkigt, förstår hur det känns. Jag var med om samma i julas, plussade på julafton och hann bli riktigt glad men några dagar senare kom mensen. Du verkar ju ha lätt för att bli gravid i alla fall så det dröjer nog inte längre förrän du får ett plus som håller i sig! =D