40+ Gravid
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Hejsan!
finns de några här inne som är 40+ & planerar ett barn?
Ja det lutar nog mot att strunta i ÄL-test. Vet inte om tempa fungerar så bra för mig. Min temp brukar hoppa hit och dit. Har ofta en temp runt 38. Vet inte om det har att göra med min kroniska smärta i kroppen. 
Smärta är aldrig roligt.
Här kom mensen på punkt och pricka, suck!
Här kom mensen på punkt och pricka, suck!
Fick typ mens igår, tempen sjunkit mer imorse så nya tag nästa månad 
Allt har stannat av och magen har sjunkit och blivit platt igen. Testet visar knappt något och jag vill bara gå och lägga mig under täcket och aldrig komma upp igen.
Två missfall på ett halvår. Vet att jag inte är ensam. Men
stressen av att bli gravid innan jag fyller 40 har gjort mig lite smått pressad. Nu känns det typ kört. 40 år och bara missfall. Vet inte om jag orkar ett till.
Mina cykler är typ uppe i 40 dagar nu Oxå så det är as drygt att börja om igen hela tiden Oxå.
Provade rosenrot denna Gång och blev gravid men hade hoppats på kortare cykel.
åt bidrottninggele i Jan och den blev längre då Oxå.
känns bara sååå hopplöst just nu.
förlåt För långt och tråkigt inlägg
Allt har stannat av och magen har sjunkit och blivit platt igen. Testet visar knappt något och jag vill bara gå och lägga mig under täcket och aldrig komma upp igen.
Två missfall på ett halvår. Vet att jag inte är ensam. Men
stressen av att bli gravid innan jag fyller 40 har gjort mig lite smått pressad. Nu känns det typ kört. 40 år och bara missfall. Vet inte om jag orkar ett till.
Mina cykler är typ uppe i 40 dagar nu Oxå så det är as drygt att börja om igen hela tiden Oxå.
Provade rosenrot denna Gång och blev gravid men hade hoppats på kortare cykel.
åt bidrottninggele i Jan och den blev längre då Oxå.
känns bara sååå hopplöst just nu.
förlåt För långt och tråkigt inlägg

Tack <3 ja det känns tufft nu, verkligen.
vill bara att Det ska komma ut nu också.
Tack <3 ja det känns tufft nu, verkligen.
vill bara att Det ska komma ut nu också.