Inlägg från: Anonym (Virra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Virra)

Långvarig feber, låg sänka

Vården är sjuk. De borde ge dig bredspektrumantibiotika och sluta gnälla om resistens. För när man har acne kan man få gå på antibiotika i flera år i sträck. Men har man en infektion så får man inget. 

Jag hade feber som du, länge, och det var efter en borreliainfektion som jag misstänkte inte hade läkt ut med den kur jag fick. Så jag fick efter många om och men antibiotika och det blev bra. Inte helt bra men bättre. Har oförklarligt feber ibland (37-37,8) under veckor men sen går det över. 

• Anonym (Virra)
    Anonym (snurr) skrev 2022-03-04 20:29:08 följande:

Tack snälla för era svar! 
    Beklagar det ni gått/går igenom!
    Får jag fråga hur ni mår idag? Orkar ni jobba, med vardan osv? Svara såklart bara om ni vill :) 
    Blir mer och mer redo för att detta ska va ett permanent tillstånd för varje dag aom går och tempen följer samma kurva, men känner mig redan så slut av detta efter bara en månad! 

(Fick antibiotika utskrivet då jag kissade på mig konstant för misstänkt uvi, men blev ombedd sluta med den när odlingen kom tillbaka negativ.. )

Du skulle inte ha slutat med antibiotikan. Vården har noll koll. Det kommer du tyvärr bli varse. Sedan bryr de sig inte så fort ett prov blir negativt. Man ska vara sin egen läkare, vården läker aldrig någon. De skriver bara ut symtomlindrande skit. 
Svar på tråden Långvarig feber, låg sänka