Bim april 2022
Välkommen!
Jag berättade för sambon att om det tar sig denna gång så blir förmodligen bf den 24/12. Ojdå, sa han, då blir det världens bästa julklapp. Och det har han ju rätt i. 
Välkommen!
Jag berättade för sambon att om det tar sig denna gång så blir förmodligen bf den 24/12. Ojdå, sa han, då blir det världens bästa julklapp. Och det har han ju rätt i. 
Godmorgon!
Någon i tråden som har erfarenhet av RFSU ägglossningstest?
Jag har knappt använt ÄL-test, vid min första graviditet tog jag ett test och det råkade vara superpositivt på en gång så blev inga fler tester. Denna cykel ville jag testa då min mens kom tidigt i mars och jag vill kolla hur denna cykel ter sig..
Men jag blir mest förvirrad, jag är bara på dag 10 men började testa dagen efter mensen tog slut för att vara säker på att inte missa. Fått helt blanka tester lördag och söndag, igår kväll såg jag ett supersvagt streck så tänkte att det skulle komma en stegring. Fick lite ÄL-flytningar innan jag la mig igår men inte så mycket. Men nu på morgonen helt blankt igen? Verkligen inte ens en skugga.
Kan jag ha missat peaken, bara under de timmar jag sov? Eller är testerna inte alls bra?
Det här är anledningen till att jag inte testar, blir så
förvirrad!! :)
God morgon och välkommen till alla nya.
Här började jag morgonen med fast glad gubbe på ÄL-testet. Då kändes det extra bra att vi hade hunnit med snabbt mys innan.
Så nu är det bara att räkna ner till BIM. Men det känns sååå långt borta!
Kan inte heller citera familjeliv laggar verkligen ibland! ! tog två nya test ikväll.. ett från samma märke från apotea och ett rfsu testa ofta! Jag fick streck på båda? så kanske vågar tro att det inte är spök! men svagt som sagt! Har inte sagt något till mannen än.. väntar till bim och det digitala!
nu ska jag försöka hålla mig från att testa till bim;)
Och jag håller med ovanstående om att man vill ha stöd om det ev. händer något oönskat.
Kunde inte hålla mig helt från att testa tydligen 
Tog ett ÄL test idag iaf efter att ha haft jättetrevliga äl symptom, och mycket riktigt är det positivt :)
Vi låg aldrig igår, men idag och i morgon får det allt bli ett ligg :)

Vi låg imorse men det får bli igen så fort sambon är färdig i duschen, smärta eller ej!
Jag har plussat, skrev in mig på denna listan då jag var helt säker på att det inte blev något i mars, fick pyttelite blodiga flytningar i måndags på bim och tisdags men peppar peppar ingen mer efter det. I onsdag smällde det till och jag känner mig superdundergravid nu. 
Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart.
Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen