Bim april 2022
tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!
tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!
Hej alla!
jag hoppar in här
jag har bim 7-8 April
tog ett test i morse: negativt, inte så konstigt iof men kunde inte låta bli:/
skickar en lycka till :)
Ska bli kul att följa allas resor till ett +
Em97
kan inte citera
känner du något speciellt nu?
eller det är iof lite tidigt
jag fick en liten blödning idag,, iof bara lite rosa och nån droppe blod
tänkte om det kan vara nibblödning, återstår att se
Missfallet tog jag testet själv men han visste att jag skulle ta nästa morgon för att slippa gå och undra. Han va dock fast under sonen som fortfarande sov vid tillfället så fick smyga in och visa. Kommande gånger lär nog bli likadant. Har inte testat så många gånger innan det (alltid bestämt att jag ska vänta till missad mens) men nu kommer jag nog testa på bim varje månad bara för att kunna släppa och gå vidare ist för ivrigt gå och vänta, få upp hopp osv.
Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart.
Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen

Hoppas!Bim om 5 dagar men hakan pryds av 3 finnar. Så mensen dyker väl upp inom 1 vecka. Suck
4 dagar kvar till mens idag och känner mig så deppig för är nästan säker på att det inte tagit sig, jag har kort lutealfas så är bara på äl +8 idag..
hur går det för er andra?
BIM-3 och känns som vilken annan månad som helst. Tog en sticka igår och fanns då bara ett streck. Tänker att i nästa cykel ska jag testa Apiforce som jag köpt. Tänker att det skadar ju inte att testa iaf. Nästa månad blir vårt 8:e försök
Bim idag eller kanske till och med imorgon. Känningar i magen som att mensen är påväg.. gillar inte känslan när man går på toa och den kan dyka upp närsom
Vågar knappt skriva det men igår kväll plussade jag?! Testade negativt en gång en vecka sen. Nu 1månad och 2 dagar efter missfallet blev det 2 streck innan hela stickan ens va täckt med kiss. Måtte det gå vägen nu.
Håller alla tummar för oss och er 
Wow vad underbart med så många plus!!!
För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen
För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden