• Em97

Bim april 2022

Kanelkringla skrev 2022-03-30 17:02:27 följande:

tog ett till test med miniiiiimalt kiss! Så onödigt haha! kom knappt ut något! Tyckte mig ana något på det testet med? Vågar inte tro något!

Jag tycker jag ser tydligare på den? Håller tummarna!
  • Em97
    Klara1997 skrev 2022-03-31 06:45:17 följande:

Hej alla!
    jag hoppar in här 
    jag har bim 7-8 April
    tog ett test i morse:  negativt, inte så konstigt iof men kunde inte låta bli:/

skickar en lycka till :) 
     Ska bli kul att följa allas resor till ett + 

Åh då har vi bim typ samtidigt (tror jag har någon gång 4-7 april men tror det blir testdag 7 om ingen mens innan dess). Så spännande! 
  • Em97
    Klara1997 skrev 2022-03-31 18:41:38 följande:

Em97 
    kan inte citera 
    känner du något speciellt nu? 

eller det är iof lite tidigt
    jag fick en liten blödning idag,, iof bara lite rosa och nån droppe blod 
    tänkte om det kan vara nibblödning, återstår att se

Nä, jag känner inget alls. Hehe. Är första äl sen missfall så vi får se vad som händer. 

Åh kan väl vara nidblödning? Det har jag aldrig fått ifs så vet inte hur det ser ut, varken med sonen eller missfallet. 
  • Em97
    Drömmenomstort skrev 2022-03-31 09:05:49 följande:
    Jag gjorde samma sak! Har så mycket symptom så kunde inte låta bli. Dock kan dessa lika gärna vara symptom på annalkande mens. Men man hoppas ju.

Jag har sån testmani. Men ska försöka vänta tills söndag nästa gång. Har BIM 6 april. Är första försöket sen missfall förra månaden. 
    Låter ju lite som här då, också första försöker sen missfall!
  • Em97
    Läser ikapp haha. Med sonen sa jag att jag skulle testa och sambon va påväg. Trodde ju vi hade typ 3min innan nåt skulle synas men 2 klarröda streck dök upp på en gång, jag ropade till sambon HALLÅ KOM DÅ. Skrattande Missfallet tog jag testet själv men han visste att jag skulle ta nästa morgon för att slippa gå och undra. Han va dock fast under sonen som fortfarande sov vid tillfället så fick smyga in och visa. Kommande gånger lär nog bli likadant. Har inte testat så många gånger innan det (alltid bestämt att jag ska vänta till missad mens) men nu kommer jag nog testa på bim varje månad bara för att kunna släppa och gå vidare ist för ivrigt gå och vänta, få upp hopp osv. 
  • Em97

Mådde otroligt illa så tog ett test i och med missfallet osv. Är på cykeldag 31 men tror bim blir cykeldag 37 denna gång då kroppen behövde lite tid efter mf. Det negativa testet idag visar ju iaf att hcg sen missfallet är borta (va svagt positivt sist jag testa för ett par v sen) så det är väl "bra" även om jag helst hade fått behålla den graviditeten såklart. 
    Vad tror ni är det kört pga negativt test nu? Antagligen 6 dagar kvar till mensen

• Em97
    Kiiwii skrev 2022-04-01 14:48:23 följande:
    Nej om BIM är om sex dagar är det ju alldeles för tidigt för att ge upp hoppet :) Håller tummarna för plus framöver.
    Ja men eller hur, va ett vanligt litet test så inget testa tidigt heller. Ska försöka hålla mig till 7 april nu!
    Cinapuffen skrev 2022-04-01 14:48:25 följande:
    Jag skulle inte säga att hoppet är ute än. Testa igen om några dagar. Solig
    Skrattande Hoppas!

• Em97

Bim om 5 dagar men hakan pryds av 3 finnar. Så mensen dyker väl upp inom 1 vecka. Suck

• Em97
    evelinagra1 skrev 2022-04-02 18:01:34 följande:
    Samma här :(
    Är så trött på det :( Trodde verkligen vi fått till det bra och kände mig lugn i att vi i alla fall gjort vad vi kunde
  • Em97
    evelinagra1 skrev 2022-04-04 11:23:25 följande:

4 dagar kvar till mens idag och känner mig så deppig för är nästan säker på att det inte tagit sig, jag har kort lutealfas så är bara på äl +8 idag..

hur går det för er andra? 

Finnig haka (tecken på mens) och bim troligtvis 7 april. Får se vad som händer! Men man vågar ju inte hoppas. 
    ems1991 skrev 2022-04-04 18:58:33 följande:

BIM-3 och känns som vilken annan månad som helst. Tog en sticka igår och fanns då bara ett streck. Tänker att i nästa cykel ska jag testa Apiforce som jag köpt. Tänker att det skadar ju inte att testa iaf. Nästa månad blir vårt 8:e försök 

Samma här känns som varje månad.. tror jag iaf. Hm, måste googla på apiforce!
  • Em97
    Ma123li skrev 2022-04-05 21:56:22 följande:
    Hej!
    Jag har fyra dagar till bim men tog en vanlig RFSU-sticka idag, den visa snabbt ett relativt tydligt streck. Jag trodde inte på det eftersom jag inte har symptom och tog därför ett test till, det blev samma resultat (bild bifogad). Jag köpte ett vanligt clearblue (2-pack), men dessvärre kom inget kontrollstreck och knappt något streck i svarsrutan (det vill säga inte giltigt antar jag). Så himla typiskt! Jag tog även en RFSU-sticka till i samma urin och fick ett svagt streck. Inte lika tydligt som tidigare idag dock. Går det att lita på de två testen som jag tog tidigare idag? jag har hört att RFSU kan vara missvisande. Jag ska ta min andra sticka från clearblue imorgon tänker jag och då hoppas jag verkligen att den fungerar!
    Jag skulle lita på de! Jag plussade med såna senaste graviditeten :) 
  • Em97

Bim idag eller kanske till och med imorgon. Känningar i magen som att mensen är påväg.. gillar inte känslan när man går på toa och den kan dyka upp närsom

• Em97

Vågar knappt skriva det men igår kväll plussade jag?! Testade negativt en gång en vecka sen. Nu 1månad och 2 dagar efter missfallet blev det 2 streck innan hela stickan ens va täckt med kiss. Måtte det gå vägen nu.
    Håller alla tummar för oss och er Hjärta

• Em97
    Fyrklöverns skrev 2022-04-16 14:23:43 följande:
    Tack detsamma! :D

Ja det vore roligt att fortsätta följas åt :) vi borde nästan starta en grupp för oss från bim april då vi är så många, lär bli ännu fler dessutom!
    Det tycker jag verkligen! Svårt med vart bara. Än så länge finns ju en bf december 2022 tråd vad jag vet här på fl :)
  • Em97
    Emzor1 skrev 2022-04-17 12:06:58 följande:

För mig blev tyvärr lyckan kort, fick missfall i helgen.. Ville bara önska er alla stort lycka till med plussen nu och jag hoppas verkligen det går vägen {#emotions_dlg.flower} För er som inte får plus så kanske vi ses i maj tråden {#emotions_dlg.flower}

Beklagar så. Jag fick ju mf en månad innan detta plus. Låt alla känslor komma och dig själv sörja. Hjärta
Svar på tråden Bim april 2022