Bim april 2022
Kanelkringla
chinapuffen
tack snälla För svar
spännande nu.. ![]()

Själv är jag bara på ÄL +3 och hade lutealfas på 16 dagar förra månaden. Tiden går sååå sakta!
Kanelkringla
chinapuffen
tack snälla För svar
spännande nu.. ![]()

Kikar in med en liten uppdatering
ÄL+6 idag och jag har haft stickande kramper I livmodern. Har haft så de senaste gångerna jag plussat, så känner mig försiktigt hoppfull 
Ska försöka att hålla mig från att testa innan BIM denhär gången :)

Men man ska väl inte tappa hoppet. Tänkte försöka att inte testa innan BIM den här gången jag med.
6 dagar efter mitt plus och nu blöder jag ????
det är väl troligen MF
hoppas det går bättre för er andra iaf
kram
Blev ett plus här idag! BIM! Så glad efter 10 månaders försök.
Ett stort lycka till för er andra!
Vågar knappt skriva det men igår kväll plussade jag?! Testade negativt en gång en vecka sen. Nu 1månad och 2 dagar efter missfallet blev det 2 streck innan hela stickan ens va täckt med kiss. Måtte det gå vägen nu.
Håller alla tummar för oss och er 
Nu inväntar jag testdagar här. nästa helg borde jag kunna testa, då har de gått två veckor sen äl flytningarna. hoppas Så på att plussa igen efter missfallet. Verkar som jag haft tur å fått äl nu två månader (brukar inte ha äl annars )
hur går de för er andra?! <3
Har nyss börjat med FF och kan inte så mycket. Tror grafen sen okej ut. Ni får gärna komma med åsikter. 
Kul att du använder FF, jag med ju :)
tycker grafen ser lovande ut!
Idag tog jag ett test på eftermiddagen efter att ha hållt mig i 5 timmar i hoppet om att jag kanske kan vara en utav dem som plussar tidigt?
Jag ser en svag antydan till sträck som är mer åt det rosa hållet i verkligheten men på bilden ser grått ut.. BIM -5 idag :)
Cinapuffen: vad kul att du också ser det! Ska testa igen om någon dag för att se om det är något litet i magen
hur går det för dig? 
Men kunde inte hålla mig och testade alldeles nyss.
ÄL +10 BIM -5. Vad tror ni?