Inlägg från: Cinapuffen |Visa alla inlägg
  • Cinapuffen

Bim april 2022

Klara1997 skrev 2022-04-03 12:22:15 följande:

Kanelkringla 
    chinapuffen 

tack snälla För svar 
    spännande nu..

Förstår det, underbar känsla! Solig

Själv är jag bara på ÄL +3 och hade lutealfas på 16 dagar förra månaden. Tiden går sååå sakta! Drömmer
  • Cinapuffen
    Butembobaby skrev 2022-04-06 23:32:14 följande:

Kikar in med en liten uppdateringGlad

ÄL+6 idag och jag har haft stickande kramper I livmodern. Har haft så de senaste gångerna jag plussat, så känner mig försiktigt hoppfull Glad

Ska försöka att hålla mig från att testa innan BIM denhär gången :) 

Åh det låter ju riktigt positivt! Solig Hjärta

Själv är jag på ÄL +7 och tycker inte det känns som förra månaden när jag plussade. Iofs slutade det i kemisk graviditet. Jag har lite ömma bröst bara. Extremt trött är jag av andra anledningar, haha! Drömmer Men man ska väl inte tappa hoppet. Tänkte försöka att inte testa innan BIM den här gången jag med. Tungan ute
  • Cinapuffen
    Klara1997 skrev 2022-04-09 07:55:12 följande:

6 dagar efter mitt plus och nu blöder jag ????
    det är väl troligen MF
    hoppas det går bättre för er andra iaf 
    kram

Åh nej! Beklagar! Gråter
  • Cinapuffen
    FrökenCharlotte skrev 2022-04-09 11:20:58 följande:

Blev ett plus här idag! BIM! Så glad efter 10 månaders försök. 

Ett stort lycka till för er andra! 

Stort grattis!! Hjärta
  • Cinapuffen
    Em97 skrev 2022-04-09 13:09:13 följande:

Vågar knappt skriva det men igår kväll plussade jag?! Testade negativt en gång en vecka sen. Nu 1månad och 2 dagar efter missfallet blev det 2 streck innan hela stickan ens va täckt med kiss. Måtte det gå vägen nu.
    Håller alla tummar för oss och er Hjärta

Stort grattis! Hjärta
  • Cinapuffen
    Laktrisens skrev 2022-04-10 08:37:29 följande:

Nu inväntar jag testdagar här. nästa helg borde jag kunna testa, då har de gått två veckor sen äl flytningarna. hoppas Så på att plussa igen efter missfallet. Verkar som jag haft tur å fått äl nu två månader (brukar inte ha äl annars )
    hur går de för er andra?! <3

Jag väntar oxå in BIM och kommer nog testa nästa helg. Ska försöka hålla mig till BIM. Förra gången testade jag innan och blev så glad för plus men sen blev det kemisk graviditet. Håller tummarna att vi alla plussar! Hjärta Har nyss börjat med FF och kan inte så mycket. Tror grafen sen okej ut. Ni får gärna komma med åsikter. Skrattande

• Cinapuffen
    Brallans skrev 2022-04-10 10:31:21 följande:

Kul att du använder FF, jag med ju :)

tycker grafen ser lovande ut! 

Woho! Jag hoppas tempen håller sig hög. Har ömma bröst oxå, men det behöver ju inte betyda nått. Drömmer
  • Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-10 14:39:56 följande:

Idag tog jag ett test på eftermiddagen efter att ha hållt mig i 5 timmar i hoppet om att jag kanske kan vara en utav dem som plussar tidigt?

Jag ser en svag antydan till sträck som är mer åt det rosa hållet i verkligheten men på bilden ser grått ut.. BIM -5 idag :)

Spännande! Jag ser ett svagt streck! Skrattande
  • Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-10 18:18:12 följande:

Cinapuffen: vad kul att du också ser det! Ska testa igen om någon dag för att se om det är något litet i magenGlad hur går det för dig? Glad

Jag hade lovat mig själv att inte testa förrän BIM den här gången! Drömmer Men kunde inte hålla mig och testade alldeles nyss. Förvånad ÄL +10 BIM -5. Vad tror ni?

• Cinapuffen
    Emzor1 skrev 2022-04-10 18:59:17 följande:
    Svarade i en annan tråd där du postade dessa, men ser ett sträck! Vi hade ju äl på samma dag, så himla roligt om vi båda får ett tydligt plus nu i veckan Glad
    Skulle vara superskoj! Skrattande
    Limandax skrev 2022-04-10 19:08:04 följande:
    Är definitivt något på ditt och Emzor1 Skrattande
    Jag är på ÄL+9 och det var negativt imorse. Men än finns det hopp! 

Hopp finns det absolut! Solig
Svar på tråden Bim april 2022