• Anonym (Humlan)

    Är tjock tydligen

    Min man sa att min mage hänger och har fött 3 barn. Vad ska jag ens svara honom? Känner mig lite ledsen. sen att jag va stel o tråkig i sängen under graviditeten 

  • Svar på tråden Är tjock tydligen
  • Anonym (LS)

    Är han så jävla fit, rolig och sexig själv då, gubbjäveln?

  • Anonym (Humlan)
    Anonym (LS) skrev 2022-03-09 13:59:58 följande:

    Är han så jävla fit, rolig och sexig själv då, gubbjäveln?


    Nej ölmage o väger 120 kg 
  • Anonym (Fy!)

    Usch! Ta inte åt dig och antyder han nåt liknande igen fräser du ifrån. Eller säger nåt väl valt ang. hans mage.

  • Anonym (Idiot)

    Säg att han är en jävla idiot och nåt om hans egen mage! 

  • Anonym (Y)
    Anonym (Humlan) skrev 2022-03-09 13:57:56 följande:
    Är tjock tydligen

    Min man sa att min mage hänger och har fött 3 barn. Vad ska jag ens svara honom? Känner mig lite ledsen. sen att jag va stel o tråkig i sängen under graviditeten 


    Skulle bara säga ?ja och?? Klart man kan få hängande lösare mage av att ha varit gravid, det kan man ju få helt oavsett hur vältränad man skulle bli efteråt.

    Blir så bestört över vilka män det finns när man läser på FL. Frun har fött honom tre barn och han tycker det är värt att prata nedlåtande om att hon fått hängig mage (om jag tolkar dig rätt TS?). Vad fasen är det för fel på såna människor egentligen.
  • Anonym (LS)
    Anonym (Humlan) skrev 2022-03-09 14:01:51 följande:
    Nej ölmage o väger 120 kg 
    Underbart! 
    Du behöver absolut inte svara honom något, men du kan absolut fräsa ifrån, eller faktiskt fundera på varför han försöker såra dig.

    Vill han möjligen inte fortsatt ha sex? Och tycker han ärlighet är så jävla viktigt?
Svar på tråden Är tjock tydligen