Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-04-24 21:42:14 följande:
    Joel skiner
    Det måste betyda enormt mycket för Joel att få umgås live med den favorit han haft sedan länge.

Kommer i håg när Krist-Ove var min favorit i Robinson nåt år och jag senare stötte på han på Ica Maxi ....Det fick mig att skina Skrattande
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-24 21:49:37 följande:
    Å andra sidan så hade de kanske kunnat hitta mat om de hade varit ute och letat lite mer,som lag Öst har gjort.
    Håller med dig, mat finns om man orkar leta....Fisk finns i havet om man kan fiska, krabbor och annat ätbart i vattnet, vid stenar. Mangon och annat gott finns bara man orka gå ut och leta.....
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-24 21:52:03 följande:
    Fint gjort av Mattias
    Trodde han skulle ge immunitet till Linn.
  • Johannus

Tyckte att Linn verkade arg, sur, lessen hela örådet.....Inte likt henne, men kanske var det så att hon könge mer gemenskap till Elin än hon har känt mot Mattias.

• Johannus
    molly50 skrev 2022-04-24 22:07:59 följande:
    Ja,precis. Och jag har inte sett att lag Nord har letat så mycket.
    Nej det har inte lag Nord gjort....Hela laget tror att dem ska bli serverade maten framför näsan. Bortskämda människor.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-25 21:14:12 följande:
    Jag hoppas de väljer Shevin,i alla fall.
    Och kanske Jessica och Peter.
    Tänkte precis lika som du.....Hoppas Lag Öst väljer Peter,  Shevin och Jessica. men frågan är åker alla tre eller bara en.....Och vem kommer att rösta ut någon? Är det deras egna eller Öst som rösta ut en eller tre.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-25 21:46:45 följande:
    Hoppas verkligen att Shevin hamnar i ö-rad
    Om inte Peter som ändå är stark så Shevin för att hon är så elak.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-26 19:35:00 följande:
    Peter beter sig som om att han fortfarande är lagledare
    Jag tänkte på samma sak att Peter är som lagledare även att dem inte har lagledare mer.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-26 19:55:34 följande:
    Jösses Desiree är ju nästa naken i den där minimala bikinin 
    Ja håller med att hon nästan är naken i den minimala bikinin.
Svar på tråden Robinson 2022