Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-04-07 18:51:31 följande:
    Vad jag vet så finns det väl ingen utredning mot honom 
    Han har utretts.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-07 18:56:36 följande:
    Tittar inte på Elitstyrkan men läste om henne son  ny programledare för Robison

Det har varit några programledare för Robinson genom åren, Harald Treutiger, Anders Lundin, Robert Aschberg,  Linda Lindorff, Paolo Roberto
    Jo jag vet och alla dom som varit har varit bra. Nu får väl tiden visa sig vad Petra kan göra för att vara en bra programledare, men skulle jag få välja så skulle det bli Harald eller Anders. Övergård.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-07 18:57:07 följande:
    Tycker inte att dom ska skickas hem
    Dom två får inte tävla med andra förrän karantän är slut, det kan ta två veckor om inte mer för smittan kan finnas där oavsett att dem inte visar sig vara sjuka....
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-07 19:00:16 följande:
    Me too har inget med detta att göra, det handlar om en helt annan sak.
    Sa typ "Me Too"......Många manliga programledare har fått lämna sitt jobb, lämna även landet för att det blivit för jobbigt för dem själva och familjen av nåt som TYP är som Me Too. Kvinnor i tv branchen är som hökar på männen som gör bra i från sig på tv med det jobb dem har.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-07 19:49:39 följande:
    Klantigt med oljan
    Heys klantade med oljan, hällde bara rakt upp och ner så att det inte rann efter rännan. Tror hans tanke var att dem skulle förlora för att han ska kunna rösta ut Mattias i nästa Öråd.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-07 19:52:39 följande:
    Fast det var ju inte bara det. Anders hade ju varit direkt otrevlig också.
    Och han har ju t om själv bett om ursäkt för sitt beteende.
    Och det innebär ju att han själv är medveten om att han gick för långt.
    Håller med dig att han har betett sig illa och bett om ursäkt, men ingenstans har man kunnat läsa om hur illa den kvinnliga personen betett sig innan hans proppar brann. Eller har det stått någonstans om hennes beteende?
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-07 19:57:39 följande:
    Jag kan hålla med Anna om att man ska vara ärlig.
    Men samtidigt så sitter hon nu själv och skvallrar för Hayes om vad Mattias och Linn sagt. Det är ju inte speciellt ärligt.
    Jag kan ju förstå att de andra vill ha ut Hayes också.
    Tänkte samma sak när jag tittade på Robinson, Tjuriga Anna vill inte vara med i pakter, men paktar direkt med sin polare Heys. Usch dessa två Anna och Heys....
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-08 09:11:53 följande:
    Det enda som stått är väl att hon inte gjort någonting utom att avvisa honom.
    Precis det är det enda som stått om henne. Det framkommer inte om hon varit provocerande eller gjort nåt som fått Anders att reagera som han gjorde.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-08 19:36:06 följande:
    Jag gick in och läste mer om det där.
    Och det var så att Anders blev förbannad för att kvinnan försökt hindra Anders från att köra berusad.
    Vilket naturligtvis inte är fel av kvinnan.
    Och det är ingen ursäkt för att bli förbannad och bete sig illa.
    Anders borde snarare vara tacksam.
    Absolut ska han vara tacksam, men trots det så sägs det inget om kvinnan var provocerande.
Svar på tråden Robinson 2022