Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

molly50 skrev 2022-05-01 21:30:21 följande:
    Ja,det återstår att se.
    Ja det blir spännande att se vem som åker ut....Jag tittar på play Gränslandet varje kväll, väntar inte till söndag då jag ändå jobbar när det sänds på tv.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-01 21:33:45 följande:
    Angela är lite dryg ibland
    Ja hon är en besserwisser eller vill vara det....nog för att Linn också vill hela tiden berätta att hon varit med tidigare i Robinson.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-01 21:41:44 följande:
    Angela har ett agg mot Linn, spelar ingen roll vad Linn gör eller säger
    Håller med dig.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-01 21:44:38 följande:
    Ok. Ja,det är tydligen två som kommer att åka ut ikväll.
    Ja det är två....Undrar bara om båda hamnar på Gränslandet eller om det blir att åka hem.....Någon kommer till Gränslandet i alla fall eftersom Heys sa som han sa....
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-01 21:55:23 följande:
    Begriper inte hur hon tänker. Allt är inte Joels fel eller beslut. Hon är bara pinsam
    Shevin borde få varning som hon är på Joel......
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-01 21:58:35 följande:
    Det blir spännande i Gränslandet nu med både Shevin,Mattias och Hayes.
    Mattias kommer att vara Mobbad av alla tre på Gränslandet....Fruktansvärt hur mycket mobbning det är i årets Robinson.....Inte undra på att det är som det är i världen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-01 22:01:16 följande:
    Fruktansvärt barnslig! Både när han vägrar hälsa på Mattias och det där dasset.
    Hays är barnslig och att han satt namnet på dasset med Gorm är fan i mig inte rätt.....Ren utsagt fruktansvärt och barnsligt. Nu om inte tv-teamet eller Anders går i mellan detta mobbande så är det fan i mig nog tittat på programmet.....Nu är jag arg Demon
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-01 22:02:06 följande:
    Kanske inte av Elin. Om inte stormobbarna Shevin och Hayes lyckas få henne med sig.
    Heys får Elin att komma på hans sida.....Mobbaren Shevin vet vi redan vart hon står.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-01 22:10:37 följande:
    Fattar inta att tv4 tycker att det är okej
    Nej jag fattar det inte heller. Dags och bojkotta tv 4.
  • Johannus

Jag önskar att tv-teamet diskar Heys och även Shevin för vi tittare vill inte se mobbare. Dessa två är hemskare än småskole barn.

Jag hoppas även att Mattias är stark och tar sig tillbaka till Robinson. Han och Elin kan komma tillbaka.

Svar på tråden Robinson 2022