Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-04-11 17:57:20 följande:
    Hann inte skriva igår då det var full fart i min favorittrådar smile1.gif   
    Skrattande man hinner inte vara varje kväll i trådarna....jag kommer inte vara alls med på tråden från och med tisdag till söndag. Jobb dygnet runt.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-11 19:34:11 följande:
    Har svårt för Shevin
    Det har jag med....Hon är så egoistisk och dominant....Alla ska dansa efter hennes ord.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-11 19:36:38 följande:
    Stor skillnad på stämningen är bättre efter att Hayes försvann
    Verkligen stor skillnad....Tror nog att även Anna tåade sig för Haeys trots att hon var hans polare.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-11 19:53:52 följande:
    Mig med. Hade jag varit där så hade jag gjort mig osams med dem.
    Vet inte hur jag hade gjort eftersom jag alltid varit mobbad i skolan och gymnasiet. Kanske nu på äldre dagar så hade jag satt ner foten och sagt att nu får det räcka med utstötning, mobbing.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-11 20:32:27 följande:
    Skönt att Hanna och Filip inte hade corona
    Då får dem snart komma in i Robinson igen, men kanske måste dem dela på sig då det är två.
  • Johannus

Hej alla på tråden....Nu är jag tillbaka efter att jag varit upptagen. Har dock inte hunnit se en enda avsnitt av Robinson under veckan eller dagens avsnitt så jag kommer att se på play alla avsnitt innan jag läser era kommentarer. Jag har saknat att vara med att skriva.

• Johannus

Som jag skrev i går att jag var tillbaka så hann jag inte titta på ett enda program i går sena kväll då jag tog en bastu och somnade av total ut trötthet  direkt efteråt. Har haft ansvaret av mina tre barnbarn med funktionshinder från tisdag till söndag kväll med lite hjälp utifrån, men i det hela så har ansvaret legat på mig.....Somnade innan jag visste ordet av när jag skrev senast....

Nu har jag tittat i kväll i kapp alla avsnitt av Robinson och Gränslandet......Men har inte orken och läsa av vad ni skrivit....Allt är bara en kaos i mitt huvud......Ska försöka komma i kapp i veckan.

• Johannus

Nu har jag kommit i kapp med alla avsnitt både av Robinson och gränslandet, men har inte orkat läsa allt ni skrivit här på tråden. Fortfarande väldigt trött och har ont i kroppen. 

Blev väldigt glad att lag Öst vann pristävlingen och att dem fick mätta sina magar. Helt klart kommer dem att få ont i magen då alla har varit mer eller mindre hungriga länge.

Såg också att det verkade som att det var på väg en okänd lag in....eller så har lag Syd fått några nya lagkamrater.
    Ska bli kul i morgon att se vilka/vem som kommer in. 

Jag hoppas inte att Anna kommer in för hon är väldigt jobbig spelare.
    Jag hoppas även att Chevin eller vad hon heter i lag Nord åker ut.

Hoppas jag själv börjar bli lite piggare på att skriva igen, men det tar på styrkan för en gammal tant att jobba dygnet runt i 5 dygn. Tungan ute.

• Johannus
    Nandez skrev 2022-04-20 19:40:06 följande:
    Nu kommer lag Syd med
    Egentligen ska/skulle dem väl vara i karantän i 14 dagar enligt vad det varit normalt i världen, men dom var bara 12 dagar....Nå kul att dem fick komma med.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-20 19:44:23 följande:
    Och ett lag väst också.
    Känns nästan lite orättvist mot de andra som har kämpat och svultit,när det kommer in nya friska och starka.
    Men vi får väl se om det finns en hake.
    Eftersom de nya fördelades så tror jag att det kommer att hjälpa både lag Nord och lag Öst.
Svar på tråden Robinson 2022