Robinson 2022

Hej alla på tråden....Nu är jag tillbaka efter att jag varit upptagen. Har dock inte hunnit se en enda avsnitt av Robinson under veckan eller dagens avsnitt så jag kommer att se på play alla avsnitt innan jag läser era kommentarer. Jag har saknat att vara med att skriva.
Som jag skrev i går att jag var tillbaka så hann jag inte titta på ett enda program i går sena kväll då jag tog en bastu och somnade av total ut trötthet direkt efteråt. Har haft ansvaret av mina tre barnbarn med funktionshinder från tisdag till söndag kväll med lite hjälp utifrån, men i det hela så har ansvaret legat på mig.....Somnade innan jag visste ordet av när jag skrev senast....
Nu har jag tittat i kväll i kapp alla avsnitt av Robinson och Gränslandet......Men har inte orken och läsa av vad ni skrivit....Allt är bara en kaos i mitt huvud......Ska försöka komma i kapp i veckan.
Nu har jag kommit i kapp med alla avsnitt både av Robinson och gränslandet, men har inte orkat läsa allt ni skrivit här på tråden. Fortfarande väldigt trött och har ont i kroppen.
Blev väldigt glad att lag Öst vann pristävlingen och att dem fick mätta sina magar. Helt klart kommer dem att få ont i magen då alla har varit mer eller mindre hungriga länge.
Såg också att det verkade som att det var på väg en okänd lag in....eller så har lag Syd fått några nya lagkamrater.
Ska bli kul i morgon att se vilka/vem som kommer in.
Jag hoppas inte att Anna kommer in för hon är väldigt jobbig spelare.
Jag hoppas även att Chevin eller vad hon heter i lag Nord åker ut.
Hoppas jag själv börjar bli lite piggare på att skriva igen, men det tar på styrkan för en gammal tant att jobba dygnet runt i 5 dygn. .