Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Johannus skrev 2022-05-03 22:10:50 följande:
    Tror att Mattias kommer att lämna Robinson....Och i så fall förstår jag Mattias för jag skulle inte stanna en enda dag med en sån översittare som Heys är. Jag skulle må så psykiskt illa att jag inte en skulle våga sova i samma område. Det är så fel av tv-teamet och Anders att Heys inte diskas.
    Jag fortsätter med att säga att jag säger från det jag sett på tv inte för att Mattias gör si eller så eller eller att Heys gör det....Bara av att jag sett det jag sett får mig att må dåligt som tv tittare.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-04 19:36:49 följande:
    Han verkade ju stå mer på Hayes sida.
    Jag håller med att Anders stod på Heys sida istället för att säga ärligt att nu du Heys har du gått för lång med alla hoten. Tror fasen att även produktionen, Anders och alla runtom Robinson är rädda för denna man. Men detta kommer att tappa tv tittare på tv 4 hoppas jag.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-04 19:52:43 följande:
    Om jag har förstått det rätt så fick han ligga med dropp en kvart innan sammanslagningen eller så.
    Så han kanske fick vätskebrist eller nå´t.
    Såg man detta på tv att Peter fick dropp....då har jag missat det också.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-04 22:07:16 följande:
    Han ansåg väl inte ens att Hayes hade hotat Mattias.
    Nä, men Anders sa att han och produktionen tittat igenom alla program som gått. Jag fattar inte hur dem tittat då det varken blir Varning eller rättare sagt att Heys hade skickats hem. Det verkade på Anders att han också skyllde på Mattias att han inte kan be om ursäkt för vad han sagt...Min skapare!!!. Att Mattias sa på Örådet att han var rädd för Heys det var helt rätt av honom att säga.

Tv 4 real tv visar att det är rätt att hota, att mobba. Inte undra på att det ser ut i Sverige som det ser ut.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-04 22:07:53 följande:
    Nej,jag tror inte det.
    Ok ....Men nog är Peter en av dom starkaste och behöver inge mamma som sköter om honom.....Lat var han redan när han var i lag Nord....Så krafter har han....Om man inte drycker nog med vatten i den värmen då får man skylla sig själv.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-04 23:11:44 följande:
    Det var ju dessutom Anders själv som frågade Mattias hur veckan hade varit på ö-rådet.
    Skulle Mattias ha låtit bli att svara då?
    Dessutom så sa väl Hayes själv att han ville att de skulle rösta ut honom.
    Så jag fattar inte varför han blir så förbannad över att han blev utröstad sen.
    Och man hotar inte någon med att man ska krossa dem eller bryta deras armar och ben.
    Så ska någon be om ursäkt så är det ju Hayes.
    Men enligt Anders så har han ju inte hotat Mattias till livet. I så fall hade han åkt ut. 
    Stämmer allt du skriver.

Efter att jag i dag har läst flera artikel om grälet mellan dessa två och allt som hänt sen dess så har jag tappat Förtroendet mot Anders också. Har gillat han som programledare, men om allt är sant som det ståt då står han inte på min favorit lista mer.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-05 19:54:21 följande:
    Synd att inte Joel fick immuniteten.
    Men Henrik är väl också ok. Han verkar bra.
    Hade också velat att Joel eller Linn skulle få immunitet. Linn är i fara om alla killar sitter och lyssnar på Angelas skit prat. Men Henrik är duktig och värt sin immunitet. Dock var han inte i fara att åka ut.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-05 19:57:04 följande:
    Vad tröttsamt det börjar bli med Angelas gnäll.
    Hoppas alla röstar ut Angela....Linn, Joel, Jessica, Hanna, och Henrik....Plus att dem har 4 röster till sätter det på Angela då borde hon åka ut, men jag tror inte att Tommi, Peter är med i det spelet.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-05 19:58:47 följande:
    Och Shevin borde bara vara tyst. Hon kan inte ens släppa Joel i Gränslandet.
    Det skulle vara en dröm att se Joel och Shevin i finalen och Joel skulle vinna.....Fasen vad bra jag skulle må då.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-06 09:19:24 följande:
    Precis. Det är så jag tänker med.
    Man får väl hoppas att de inte lyssnar på Angela.
    Eller att de tröttnar på att lyssna.
    Tror inte det killar som nu befinner sig med Angela tröttnar för hon är mamman som ser till att killarna får mat. Det var därför Tommi valde henne, tanken var att killarna får krafter för att orka tävla. Kanske senare ser killarna att få ut henne.

Men som sagt det byts väl ut vilka som får bo på den finare platsen varje vecka eller tävlas om vilka som få bo bättre. Kommer och bli många bråk innan final.
Svar på tråden Robinson 2022