Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-05-08 21:49:24 följande:
    Du har rätt i det men hennes agg mot Linn är obegripligt 
    Angelas agg mot Linn är att Angela känner på sig att Linn är en stark person, en som inte bryr sig om lite ganbb....Däremot tål inte Angela nåt som går mot henne själv....Nej allt ska serveras på silverfat ....
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-08 21:59:06 följande:
    Att de inte röstar på Tommie? Han är ju ett större hot.
    Ja hade också velat att dem röstade på Tommie, men att slippa Angelas självförsvars beteende orkar då inta jag med......Tyck synd om mig ...Jag är 5 barns mamma.......(Need the money).......Ut med henne.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-09 19:36:20 följande:
    Jösses Tommie
    Alltså denna Tommie verkar vara en vilde på tävlingarna.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-09 20:14:48 följande:
    Min tanke är att dom lyckats fuska med nåt eller smuggla mat, men ska bli spännande att se vad som händer
    Om de skulle vara så att någon har smugglat mat eller nått i den stilen tycker jag att det är alls inte lika hemskt som när Heys får hota rent ut utan att han måste lämna....Heys har sagt redan från början att han inte vill ha revans utan att han är med för att HÄMNAS.....Bara det ordet får en att rysa. Usch så less jag är att inget görs.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-10 19:34:13 följande:
    Linn skulle inte ha tackat nej
    Nä Linn borde ha tänkt lite på sig själv. Äta upp sig så hon håller vid tävlingar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-10 19:35:10 följande:
    Hanna behöver verkligen äta
    Jag vet inte vart Hanna står....Helt klart behöver hon äta upp sig, men samtidigt känna ångest att det andra inte får mat gör mig villrådig vart hon står!!!?
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-05-10 19:53:15 följande:
    Oj, Tommie fick lämna
    Tommie fick lämna för att han sagt något olämpligt!!!!! Herre min skapare. Heys har hotat flera gånger en person, men inte blir han utkastad....Fy fan.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-10 19:56:51 följande:
    Han blev diskad för nåt han sagt till nån annan.
    MEN INTE HEYS som har hotat....nänä han ska får fortsätta.....Grrrrrrrrrrrrrrrrr
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-05-10 20:01:05 följande:
    Ok. Men Hayes och Shevin får vara kvar. Helt otroligt! 

Det är Helt otroligt att vissa får bete sig som ###""""¤¤¤¤""""""" satan i gatan utan att bli utslängda.
  • Johannus
    Beccus skrev 2022-05-10 20:03:24 följande:
    Kollade Aftonbladet nu och enligt dom har Tommie uttryckt sig rasistiskt mot Angela 
    Konstigt att Heys då inte blev utslängd för orden han har sagt .
Svar på tråden Robinson 2022