Inlägg från: Johannus |Visa alla inlägg
  • Johannus

Robinson 2022

Nandez skrev 2022-04-05 19:56:25 följande:
    Hayes lagkapten
    Trist att Heys blev lagkapten på Örådet kommer han att rösta ut Mattias om inte Mattias hinner få immunitet.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-05 20:54:22 följande:
    Någon som såg länkade tidigare idag om en ny programledare och Robinson i höst
    Har läst för längesen vem den nya är ....en kvinna Petra tror jag hon heter.....Jag gick inte in på länken, men det har stått en hel del på FB och annan media.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-06 17:31:06 följande:
    Tycker att det är rätt att han ska vara kvar efter hur han uppträdde
    Det finns ingen utredning hur den andre personen uppträdde mot honom....Bara en sida säger inte sanningen. 
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-06 17:35:57 följande:
    Petra Malm som är programledare i Elitstyrkornas hemligheter. Är inte med på FB
    Ok vet inte vem denna Petra är för jag tittar inte på Elitstyrkornas hemligheter....som sagt hinner inte titta på tv mer än på fredagar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-06 19:32:48 följande:
    Trist för Filip och Hanna i karantänen
    Ja det bir långtråkigt för dessa två.....Bättre att skick hem dem med för dem har vistats med deltagare som var smittade.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-06 19:34:18 följande:
    Stämningen i lag Öst är avslagen
    Förståeligt eftersom lag öst är som två lag redan.....Mattias och Linn i ett lag och Anna och Heys i ett lag.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-06 19:36:52 följande:
    Roligt att Joel verkar ha kommit in i gruppen
    Läste i går att det har varit massor med skriverier om att gruppen har direkt mobbat Joel och det stämmer.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-06 19:37:15 följande:
    Det håller jag med om. Det var inte ett ok beteende.
    Skriver åt dig med som jag skrev åt Nandez att det bara skrivits om vad Anders gjort, men inte om den kvinna som anmälde honom.....Ingen vet vad eller hur provocerande denna kvinna var mot Anders....Men det ska finnas kvinnor som tar all sin makt för att leka ME TO för att synas och höras.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-06 19:38:37 följande:
    Jessica fortsätter prata om att Joel aldrig kom in i gruppen.
    Men hon och de andra släppte väl,å andra sidan,aldrig in honom heller.
    Nä gruppen släppte inte in Joel.....Inte ens på tävlingar.
  • Johannus
    Nandez skrev 2022-04-06 19:57:41 följande:
    Hayes var inte juste
    Kan inte med den mannen...Han är egoist och tänker bara på sig själv....
Svar på tråden Robinson 2022