IVF start mars 2022
Jag har en fyremadel kvar som jag ska ta idag och så har jag några doser rekovelle kvar i sprutan. Hoppas innerligt att jag slipper ta mer fyremadel
Jag har en fyremadel kvar som jag ska ta idag och så har jag några doser rekovelle kvar i sprutan. Hoppas innerligt att jag slipper ta mer fyremadel
Jag tog 21:30 i början men nu tar jag dom vid 22. Jag uppfattade det som att man skulle ta dem vid samma tidpunkt ungefär varje dag men man kunde välja själv mellan 21-22.
Jag mår bra! Känns svullet på insidan och jag tycker magen känns lite spänd på utsidan oxå :)
Just det, helt glömt sommartid! Haha
Hade UL i morse, på gränsen till överstimulerad så plock på onsdag och insättning fredag är planen. Så glad att slippa fyremadel! Dom sa inte exakt antal men på ena stocken sa hon 6-7-8 stora och några mindre som de oxå kommer ta :)
Yes, nu är otrivelle tagen så nu känns det skönt att slippa sprutor på ett tag :)
Oj vilken svår fråga om totalfrys. Aldrig ens tänkt på det.. Men jag tror ändå man ska följa sin magkänsla.
Ja himla kul att alla nästan ligger lika och så spännande att se hur allt utvecklar sig. Snart tror jag vi alla sitter spända och väntar på ett plus <3
Min sambo har varit med på 2 besök hittills. I morgon ska han med och lämna prov sen måste han åka.
Ja så i morgon är det äggplock redan! Sjukt spännande!
Jag tror inte det är nån fara. Jag har blött lite av några sprutor och med tanke på var mkt kärl etc det finns så är det nog ingen fara. Till mig sa det inget om det heller :)
Så, 9 ägg fick de ut så insättning på fredag är planen. Dock sa de att beroende på hur de utvecklas kan de ringa och flytta tiden både framåt och bakåt :) Sen en jäkla väntan på gravtest, hehe..
Ja jag trodde nog det va lite högre chans..
Visst har ni UL idag/i morgon? Så spännande!
Nu ringde BM och sa att 6 av 9 utvecklades jätte fint så de vill flytta fram insättning till måndag. Så det blir att vänta och vänta, haha :)
Loppan1994: Hur gick det?
Ja alltså väntan är ju värre än behandlingen? Hoppas de får ett gäng ägg att odla på <3
Nu känner jag att jag bara vill ha tillbaka embryot så det kan få bo och götta sig hos mig, haha!