IVF start mars 2022
MaryJen123- va skönt! Jo det går bra men börjar känna av hormonerna känslomässigt nu.
Ja med min sambo är det lite som att han vill knappt prata om det med mig heller, tror han tycker det är extremt jobbigt att det är han det är "fel" på. Önskar väl lite att han var lite mer med. Just nu tar jag sprutorna själv och han grejar med nått annat ute.. vi bråkar endel oxå och jag vill typ skita i allt. Kände samma förra sprut omgången, men så fort ja sluta med sprutorna så ville jag bara köra igång igen haha.
Ja jag funderar på om vi kanske ska gå ut med det när man plussat som jag hoppas snart sker. Eller så förblir det en hemlighet.
Skulle verkligen vilja säga det till min mamma men orkar inte, vill lixom sörja själv att det inte går.
Nej det var ju inte kul att höra det! Man vill ju bara ha pepp och känna att det snart är ens tur!
Känner lite samma med min chef. Var nyss sjukskriven fram och tillbaka för panikångest och håller väl på och repa mig lite mer för varje dag så känns som att hon skulle dömma mig och tänka att jag kanske inte ska ta ett till barn till världen innan jag mår helt okej. Men helt okej kommer jag nog aldrig bli, utan panikattacker får jag nog leva med.