IVF start mars 2022
MaryJen123- det var ju bra med ägg! Gud vad skönt :) och toppen att det inte gjorde så ont
MaryJen123- det var ju bra med ägg! Gud vad skönt :) och toppen att det inte gjorde så ont
Behöver lite hjälp tjejer. Har tidigare fått sprutor 450ie eller 900 ie/0.75ml
Men fick även en 300ie/0.5ml
För jag ska ta 200 varje kväll nu tills måndag.
Men den på 0.5ml vad innebär de istället för 0.75ml som ja annars haft och har på den andra pennan?
Får ja för låg dos nu?
Fattade nu att ml är ie va? Haha
Tror det löste sig
nä mina är oxå såna man skruvar upp men såg sen att 900,450 och 300 hade olika ml skalor så ie/ml är nog samma :)
MaryJen123- skönt att du når bättre nu :)
Förstår att väntan för er är jobbig :( håller alla tummar att de blir många fina efter helgen 
Jag är förkyld än, har fått ett pcr test ja ska ta på måndag morgon men får inte svar förens tisdag.. och på måndag ska ja ju ha vul, har ingen mer gonal hemma heller och finns inte där ja bor utan bara i Karlstad.. och har bara gått 4 dagar på måndag, måste väl gå minst 5 nu innan man får träffa folk väl?
Åh spännande, ni får ruva båda två idag då?
På vul idag sa han på höger fanns en på 12.5, 13, 14.5 och 2 över 18 varav den Störst på 20.5mm
På vänster tre st på 10-12, en på 14.5 och en på 19.5
Ska ta gonal-f ikväll, sen ovitelle imorgon och äggplock på torsdag.
Men känns inte som att vi kommer få ut många alls? Kanske hade vart bättre att avbryta igen och gå på starkare nästa månad.
Vissa äggblåsor växer ju till sig innan torsdag oxå :) Ändå 3 dagar dit så jag tycker absolut de kan plocka. Sen så vet man ju inte förrän senare om äggen är mogna så det är ju lite av ett lotteri? Men jag tror det kommer går bra för dig :)
Yes, nu ska det ruvas till 17 april. Så jäkla segt med väntan, haha..
Äter ni några kosttillskott? Jag äter folsyra, d-vitamin, zink, bidrottninggele och nattljusolja, haha. Frågade BM om tillskott och hon sa att det räcker med folsyra.
Och kör ni nolltolerans på alkohol och tobak? Min sambo röker cigarr och ibland har jag smakat, men inte under behandling..