Inlägg från: Anonym (Kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kvinna)

Onanerar du regelbundet?

Flera ggr om dagen

• Anonym (Kvinna)
    wolf666 skrev 2022-04-16 15:39:04 följande:
    Härligt. Har du en man och onanerar ändå?
    Näe, självvald singel. Får en hel del inviter men står över o sköter det sj tills rätt hane dyker upp. 

När jag var sambo hade vi sex oftast 1-3ggr/dag, kunde onanera endå. Är multippel m stor lust. 
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Natural) skrev 2022-04-16 19:00:35 följande:
    Med andra ord en mycket glad och trevlig kvinna Cool
    Beror helt på sällskapet ;) 
  • Anonym (Kvinna)
    wolf666 skrev 2022-04-16 18:44:53 följande:
    Du låter som en kvinna i min smak...,
    Hur ofta onnar o ligger du sj då?
  • Anonym (Kvinna)
    SG Eng skrev 2022-04-19 10:30:53 följande:
    Låter skönt. 
    Det blir ännu trevligare med lite sällskap ibland ;) 
    Absolut. Med rätt handjur så är det väldigt trevligt.
  • Anonym (Kvinna)
    Gaskarl skrev 2022-04-19 15:59:28 följande:
    Härligt.Gillar du långa onanisessioner?
    Kommer fort men är multippel och är oftast inte nöjd förän efter x antal orgasmer. Långa endast med sällskap, har ju annat att göra också :D
  • Anonym (Kvinna)
    Gaskarl skrev 2022-04-19 16:07:30 följande:
    Hahaha...Ja, sällskap är härligt, själv har jag ibland stunder när jag är borta på jobb, på 1-2 timmar..
    Hur många ggr kommer du då? Runka ensam i 2 timmar låter crazy :D men kan lätt försvinna 2 timmar om man är fler..
  • Anonym (Kvinna)
    Tom Araya skrev 2022-04-20 04:26:45 följande:
    Med rätt "hondjur" finns det trevligare aktiviteter än att dra en handtralla.
    Men kan va en mysig start att titta på varandra 
  • Anonym (Kvinna)
    Tom Araya skrev 2022-04-21 15:57:51 följande:
    Mmm... fast det går väl en minut innan jag vill dyka ner mellan hennes och smaka eller fylla henne med något hårt istället.

Jag drömmer mig tillbaka till ett förhållande där man ligger med varandra ofta och kan ta sig tid för en stor variation lekar...
    Håller med, jag kan inte hålla mig länge förän jag exploderar av kåthet av att se min hingst runka... omfg.... kommer inte kunna hålla mig då från att ta över...
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Håller med) skrev 2022-04-21 16:16:46 följande:
    Du är rena drömmen för gubbslemmet här på FL. 
    När jag inte skrev anonymt skrevs det meddelanden till min inkorg så fort jag andades nåt positivt om 6. Du kanske är ironisk men det går inte fram i den gruppen märkte jag... Ett typiskt meddelande kunde vara "knulla?"
    Sen stod det i profilen gift man 48.
    Jag är inte ironsik. Och det är därför jag skriver anonymt, är inte intresserad av folk på nätet. Jag har nog med karlar in real life ;) 
Svar på tråden Onanerar du regelbundet?