Inlägg från: Anonym (Håller med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Håller med)

Onanerar du regelbundet?

Anonym (inte här också) skrev 2022-04-20 17:30:31 följande:
    håller med ett annat inlägg i en annan tråd nyss.
    Några av er gör inget annat än nappar på kvinnor som skriver minsta positivt om sex och börjar sukta efter kontakt. Du är väl 52 och gift om man läst om dig du skriver ju mycket. Låt denna kvinna 28 vara. Hon hittar nog sina killar i verkliga livet, inte här. 
    Håller med.
    Det finns gott om andra forum för er som vill söka sex. Här blir det bara pinsamt. Samma gubbar om och om igen. Det sista man som snygg Q vill är ju att ha kontakt med er som limmar konstant på alla oss som skriver minsta positiva ord om sex. 
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-04-21 16:03:09 följande:
    Håller med, jag kan inte hålla mig länge förän jag exploderar av kåthet av att se min hingst runka... omfg.... kommer inte kunna hålla mig då från att ta över...
    Du är rena drömmen för gubbslemmet här på FL. 
    När jag inte skrev anonymt skrevs det meddelanden till min inkorg så fort jag andades nåt positivt om 6. Du kanske är ironisk men det går inte fram i den gruppen märkte jag... Ett typiskt meddelande kunde vara "knulla?"
    Sen stod det i profilen gift man 48.
  • Anonym (Håller med)
    Tom Araya skrev 2022-04-21 16:30:16 följande:
    Eftersom detta är en tråd om onani, så tycker jag att de som har problem med inlägg som är positiva till onani och sex kan hålla sig ifrån tråden eller i alla fall sluta skriva tråkiga, anklagande och meningslösa inlägg.
    Om man tycker det är tråkigt och meningslöst kan man ju också bara scrolla vidare...
Svar på tråden Onanerar du regelbundet?