• Johannus

Masked singer 2022

Hej alla! I kväll börjar Masked singer 2022. Vi som gillar programmet kan kanske diskutera deltagarna och låtarna här. 

Hälsar alla välkomna. Glad

• Svar på tråden Masked singer 2022
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-22 21:26:18 följande:
    Ja det hade du GRATTIS......{#emotions_dlg.flower}
    Tack! 
  • Johannus
    Pixxen skrev 2022-04-22 21:29:25 följande:
    Ok jag kan väl gissa som vanligt :D men egentligen gissar jag ju inte.
    Du skrev tidigare att dina polare varit med i programmet...därför vet du svaren....Om du vet så kom inte med påstende.....Utan vad du tror.....Du vill att vi ska pm:a dig för svar....
     Jag kan svara dig att jag ALDRIG röstar på tv program för att någon ska vinna......Det bekommer mig inte...., men snälla sluta och sätta in att den och den är dessa initialer för att du vet det redan innan....eftersom det verkar att du medverkat i programmet eller dina vänner gjort det.......Gissa får du, men du skriver rakt ut att du vet vem/vilka det är vilket gör mig som trådstartare arg......Jag har rätt att anmäla dina inlägg så bara att du vet om det. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-22 21:31:12 följande:

Jag gillar denna Peter....skulle aldrig gissat på han då jag endast vet att han är med i "Sommaren med släkten".....kan inte skådespelares namn....Men gillar han skarpt.

Ja,han är bra. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-04-22 21:38:34 följande:
    Ja,han är bra.  smile1.gif
    Han är bra ....Gillar han skarp, men jag har bara sett han i "Sommaren med släkten)...
  • molly50
    Johannus skrev 2022-04-22 21:43:32 följande:
    Han är bra ....Gillar han skarp, men jag har bara sett han i "Sommaren med släkten)...
    Jag har sett honom i en del annat också. 
  • Betty Boop
    Pixxen skrev 2022-04-22 20:35:51 följande:

Trollkarlen är Rennie Mirro. (100% säker då jag känner en som var i publiken).

Men är du på riktigt?? Sluta att sabba tråden och upplevelsen för oss andra!! Detta är ju en diskussionstråd och inget annat. Ingen har bett om spoilers! 
  • Johannus
    Betty Boop skrev 2022-04-22 23:41:57 följande:
    Men är du på riktigt?? Sluta att sabba tråden och upplevelsen för oss andra!! Detta är ju en diskussionstråd och inget annat. Ingen har bett om spoilers! 
    Tack Betty Boop Hjärta
  • molly50

Då var det snart dags igen då. 
    Hoppas vi slipper några ledtrådar från vissa ikväll. 

• Johannus
    molly50 skrev 2022-04-29 19:56:12 följande:
    Då var det snart dags igen då.  smile1.gif
    Hoppas vi slipper några ledtrådar från vissa ikväll. 
    Ja då var det dags igen.....Kommer någon och försöker förstöra tråden då anmäler jag denna skrivare.
Svar på tråden Masked singer 2022