• Johannus

Masked singer 2022

Hej alla! I kväll börjar Masked singer 2022. Vi som gillar programmet kan kanske diskutera deltagarna och låtarna här. 

Hälsar alla välkomna. Glad

• Svar på tråden Masked singer 2022
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:40:04 följande:
    Ja,precis. Fast hon är ju inte från Karlskoga. Tror jag.
    Nä det tror jag inte heller ....Vet inte , men tror hon bor någonstans mellan Linköping....Stockholm......eller så är jag ute och cyklar...
  • molly50

Kan ju faktiskt vara Anna Lindberg också. Simhopperskan. Hon hör ju inte heller applåderna när hon är under vattnet.
    Hon är ju från Karlskoga.

• molly50
    Johannus skrev 2022-03-25 21:41:48 följande:
    Nä det tror jag inte heller ....Vet inte , men tror hon bor någonstans mellan Linköping....Stockholm......eller så är jag ute och cyklar...
    Ja,nå´nstans där,tror jag.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:42:09 följande:
    Kan ju faktiskt vara Anna Lindberg också. Simhopperskan. Hon hör ju inte heller applåderna när hon är under vattnet.
    Hon är ju från Karlskoga.
    Känner inte till simhoppare.......Jag är Fri Idrotts nörd......Plus Skidåkning........Trots att jag nu mera aldrig hinner titta på nått inom Idrott.....Kanske nästa år när jag äntligen är pensionerad Glad
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-25 21:46:13 följande:
    Känner inte till simhoppare.......Jag är Fri Idrotts nörd......Plus Skidåkning........Trots att jag nu mera aldrig hinner titta på nått inom Idrott.....Kanske nästa år när jag äntligen är pensionerad Glad
    Jag gillar också skidor och friidrott.
    Men även simning. Är också hästtjej själv. 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:54:53 följande:
    Karusellen var Anna Lindberg.
    Ja jag hade aldrig vetat.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-25 21:55:57 följande:
    Jag gillar också skidor och friidrott.
    Men även simning. Är också hästtjej själv. 
    Min dotter var hästtjej från barndomen, Gick häst linjen på gymnasium, praktik på ett stuteri i Östergötland.....Sen träffade hon sin nuvarande man. Nu har dem 3 barn alla med funktionshinder........Så allt med hästar, intressen och sånt är glömt.....Jag själv har fått glömma allt med Friidrott, skidor som är mitt intresse........Vi alla har fullt upp 7 dagar i veckan dag och natt.
Svar på tråden Masked singer 2022