• Johannus

Masked singer 2022

Hej alla! I kväll börjar Masked singer 2022. Vi som gillar programmet kan kanske diskutera deltagarna och låtarna här. 

Hälsar alla välkomna. Glad

• Svar på tråden Masked singer 2022
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-25 21:58:13 följande:
    Ja jag hade aldrig vetat.
    Nej,det är inte så lätt.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-25 22:03:57 följande:
    Min dotter var hästtjej från barndomen, Gick häst linjen på gymnasium, praktik på ett stuteri i Östergötland.....Sen träffade hon sin nuvarande man. Nu har dem 3 barn alla med funktionshinder........Så allt med hästar, intressen och sånt är glömt.....Jag själv har fått glömma allt med Friidrott, skidor som är mitt intresse........Vi alla har fullt upp 7 dagar i veckan dag och natt.
    Ja,ibland så saker man inte förutsett hänt.
    Jag råkade ut för en händelse under en hopplektion som gjorde att jag blev skrämd.
    Jag ramlade av och skadade mig i ryggen.
    Inte allvarligt,men tillräckligt för att jag skulle bli skrämd för all framtid.
    Hade det inte hänt så hade jag kunnat varit en tävlingsryttare idag.
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-25 22:27:24 följande:

Väl mött nästa fredag.

Tack,detsamma! 
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-26 01:08:20 följande:
    Ja,ibland så saker man inte förutsett hänt.
    Jag råkade ut för en händelse under en hopplektion som gjorde att jag blev skrämd.
    Jag ramlade av och skadade mig i ryggen.
    Inte allvarligt,men tillräckligt för att jag skulle bli skrämd för all framtid.
    Hade det inte hänt så hade jag kunnat varit en tävlingsryttare idag.
    Typ samma hände min dotter.....
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-26 01:19:00 följande:
    Typ samma hände min dotter.....
    Ja,det är jobbigt när det händer.
    Men tack vare min nuvarande ridlärare så har jag kunnat bota lite av rädslan.
    Men inte allt. Men lite bättre har det blivit.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-26 13:12:11 följande:
    Ja,det är jobbigt när det händer.
    Men tack vare min nuvarande ridlärare så har jag kunnat bota lite av rädslan.
    Men inte allt. Men lite bättre har det blivit.
    Min dotter fortsatte att rida efteråt, men sen kom barnen och med funktionshinder som barnen har så finns det ingen tid att rida. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-27 00:38:19 följande:
    Min dotter fortsatte att rida efteråt, men sen kom barnen och med funktionshinder som barnen har så finns det ingen tid att rida. 
    Ok. Ja,det är ju lite tråkigt.
    Ridningen är ju bra på det viset att man kan koppla bort alla tankar man har också. Och slappna av.
    Men jag förstår att hon har mycket med barnen.
  • Johannus
    molly50 skrev 2022-03-27 12:49:17 följande:
    Ok. Ja,det är ju lite tråkigt.
    Ridningen är ju bra på det viset att man kan koppla bort alla tankar man har också. Och slappna av.
    Men jag förstår att hon har mycket med barnen.
    Helt klart är ridning eller vilken hobby som helst bra, men vi jobbar som sagt dag och natt 365 dagar per år så vi har ingen ledig tid att ta. 
  • molly50
    Johannus skrev 2022-03-27 22:50:48 följande:
    Helt klart är ridning eller vilken hobby som helst bra, men vi jobbar som sagt dag och natt 365 dagar per år så vi har ingen ledig tid att ta. 
    Det förstår jag.
Svar på tråden Masked singer 2022