Inlägg från: Sanlin90 |Visa alla inlägg
  • Sanlin90

Kan man vara långt gravid utan att fått positivt?

Hej, märklig fråga kanske men jag blir fundersam. 
    Jag har sedan ca 3 v känt som foster rörelser (har varit gravid innan) min senaste mens var 23dje oktober så skulle isf vara i v 24 men jag har med jämna mellanrum tagit negativa gravtest.
    Hade i princip missat graviditeten med dottern om vi inte hade försökt då och jag tagit test, fick foglossning i v 13 dock men nu har brösten spännt lite till och från sedan oktober men inget ihållande och sista veckan har jag bärjar bli trött i ryggen när jag står länge och börjat få kramp i benen och ryggen. 
    Magen är utspänd och hård jag är överviktig som tusan men tog jämnförelsebild för att jämnföra när jag va i v 25 med dottern och det är inte helt olikt.

Går det ens att vara gravkd utan att ha fått positivt? Jag är extremt skeptisk men dom här känslorna i magen känns betydligt tydligare än tarmrörelser och har ökat. 

• Svar på tråden Kan man vara långt gravid utan att fått positivt?
  • Sanlin90

Jag ska kontakta dom på måndag osäker dock om det är gyn eller kvknnohälsan, jag har dock en sån man lyssnar på hjärtljud med jag ska prova först.
    Men är det ens möjligt? 

• Sanlin90

Jag hade glömt att jag har en doppler och den är i gamla lögenheten, har precis flyttat mennska hömta den i eftermiddag.

Jag har ringt gyn flera gånger ang utebliven mens men dom ändrar hela tiden ibland måste jag ha varit itan ib6 månader och ibland i 1 år men det är ju först ni den varit borta i 6 månader. 
    Ska prova ta ännu ett test och prova med dopplern ikväll när jag hämtat den. 

Det känns ju som sagt som jag bara skulle ha hjärnspöken men svårt att inte känna rörelserna, dom känns inte utanpå men det gjorde dom inte förrän i v 31 med dottern pga min övervikt men det känns väldigt mycket somnatt det inte är tomt i magen sas. 

• Sanlin90

Gyn vägrar ta emot mig, blödde lite igår morse som sen försvan och idag har jag jätteond mensvärk..
    Känner fortfarande konstiga rörelser. 

Svar på tråden Kan man vara långt gravid utan att fått positivt?