• Anonym (Sorg)

Han saknar läppar?

Har träffat en kille nu under flera månader, han är superfin och gillar honom massor men hans läppar är verkligen som ett streck. Det gör att det inte känns något när han kysser mig. Jag gillar härliga läppar att kyssa men han har inga? vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Han saknar läppar?
  • Anonym (Fniss)

Mitt ex var ingen höjdare på kyssar heller, men hade andra kvaliteter som gjorde att vi var tillsammans i många år.
    men om du stör dig redan på detta (och så pass mycket att du ber om råd) så är det nog dags att avsluta.

• Anonym (Sorg)
    Anonym (Fniss) skrev 2022-04-02 23:12:32 följande:

Mitt ex var ingen höjdare på kyssar heller, men hade andra kvaliteter som gjorde att vi var tillsammans i många år.
    men om du stör dig redan på detta (och så pass mycket att du ber om råd) så är det nog dags att avsluta.

Nej men alltså han kan inte kyssa för han har typ inga läppar att kyssa med?. Jag har stora läppar och han har ett streck. Det funkar inte?. Vet inte om man kan typ köra botox eller något men jag gillar inte att kyssa honom för att det är inte mysigt 
  • ToniErdmann

Men då får du försöka träffa en pussgurka istället.

• Anonym (Laddi)
    Anonym (Sorg) skrev 2022-04-02 23:33:29 följande:
    Nej men alltså han kan inte kyssa för han har typ inga läppar att kyssa med?. Jag har stora läppar och han har ett streck. Det funkar inte?. Vet inte om man kan typ köra botox eller något men jag gillar inte att kyssa honom för att det är inte mysigt 
    Så du vill att han ska injicera nervgift för att du ska få tjocka läppar att kyssa?
    Utöver det så är det inte botox man använder för att fylla läppar, och det ser dessutom aldrig naturligt ut utan bara fult.
  • Anonym (Blomman)

I vilka åldrar är ni?

• Anonym (Sorg)
    Anonym (Blomman) skrev 2022-04-03 13:33:50 följande:

I vilka åldrar är ni?

35 är jag och han 50 
  • Anonym (Jepp)

Min man har så och han har den härligaste munnen att kyssa som jag någonsin kysst. 

Du kanske helt enkelt inte är kär i honom. 

• Anonym (Fillers)
    Anonym (Sorg) skrev 2022-04-02 15:09:04 följande:
    Han saknar läppar?

Har träffat en kille nu under flera månader, han är superfin och gillar honom massor men hans läppar är verkligen som ett streck. Det gör att det inte känns något när han kysser mig. Jag gillar härliga läppar att kyssa men han har inga? vad ska jag göra? 

Ge honom presentkort på fillers?
  • Anonym (Dennis)

TS, hur ser dina läppar ut?

• Anonym (Åh)

Åh känner igen mig lite, är tillsammans med en underbar kille men har har sjukt liten penis så känns inget att ha sex med honom. Men ja jag vet inte, han är verkligen en skitbra kille så vill inte göra slut pga det. Men ja?

Svar på tråden Han saknar läppar?