• Anonym (Sorg)

Han saknar läppar?

Har träffat en kille nu under flera månader, han är superfin och gillar honom massor men hans läppar är verkligen som ett streck. Det gör att det inte känns något när han kysser mig. Jag gillar härliga läppar att kyssa men han har inga? vad ska jag göra? 

• Svar på tråden Han saknar läppar?
  • Tecum

Inse att "what you see is what you get" och bestäm sen om han har så många andra goda egenskaper att de uppväger bristen på läppar.

• Anonym (Fniss)

Väntade ni i flera månader och kyssas? Om det nu var aå dåligt varför fortsatte du träffa honom?

• Anonym (Sorg)
    Anonym (Fniss) skrev 2022-04-02 19:21:34 följande:

Väntade ni i flera månader och kyssas? Om det nu var aå dåligt varför fortsatte du träffa honom?

Jag gillar honom men jag känner inget liksom. känner inte läpparna alltså 
  • Anonym (Fniss)
    Anonym (Sorg) skrev 2022-04-02 19:47:46 följande:
    Jag gillar honom men jag känner inget liksom. känner inte läpparna alltså 
    Då har du ju ditt svar där, det är viktigt för dig och ni är inte kompatibla på den fronten. Om det nu var en big deal så borde du avslutat tidigare
  • Anonym (Sorg)
    Anonym (Fniss) skrev 2022-04-02 19:52:39 följande:
    Då har du ju ditt svar där, det är viktigt för dig och ni är inte kompatibla på den fronten. Om det nu var en big deal så borde du avslutat tidigare
    Han har andra saker jag gillar men alltså kyssar är viktiga och hans kyssar är värdelösa då det är lika tillfredställande som att kyssa ett papper 
  • Anonym (A)
    Tecum skrev 2022-04-02 19:07:36 följande:
    Inse att "what you see is what you get" och bestäm sen om han har så många andra goda egenskaper att de uppväger bristen på läppar.
    Håller med
  • Anonym (Mman)

Förstår inte syftet med tråden?
    Vad vill du ha ut av den? 

• Anonym (B)

Ska du be honom skaffa fillers?

• EpicF

Men varför har du fortsatt att träffa honom om du inte är helt tillfredsställd?

• EpicF

Men varför har du fortsatt att träffa honom om du inte är helt tillfredsställd?

Svar på tråden Han saknar läppar?