• Tony Janzon

    Inköp av pipmugg, undersökning (högskola)

    Hej, jag genomför en undersökning på Högskolan Dalarna angående pipmuggar för småbarnsföräldrar. Det skulle vara kul om du ville vara med och hjälpa mig att svara på denna enkät som tar max 3-5 minuter. Dela gärna vidare.
    <iframe src="docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScFGGzJgrFssVCP0xDE6pUbxpgBrXeVet0kL-aYnghrWtDcYQ/viewform" width="640" height="2350" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Läser in ?</iframe>
  • Svar på tråden Inköp av pipmugg, undersökning (högskola)
  • Um Hamza

    Försökte svara men det är nåt fel På undersökningen. När man klickar i sina svar står det att man inte kan välja flera i samma kolumn, även fast man inte gjort det

  • Tony Janzon
    Um Hamza skrev 2022-04-12 09:58:46 följande:

    Försökte svara men det är nåt fel På undersökningen. När man klickar i sina svar står det att man inte kan välja flera i samma kolumn, även fast man inte gjort det


    Hmm, konstigt prova igen.  En del hade råkat välja flera 1:or. Dvs max 1 gång får du använda 1:a, 2:a osv..  se bifogat exempel:


     




    Tack för att du deltar :)


     

  • Tony Janzon
    No Logo skrev 2022-04-12 10:13:45 följande:

    Båda, om båda locken passar till båda muggarna. Då kan du välja utbytbart lock i enkäten som en prioriterad egenska, tack för att du deltar :)


  • Tony Janzon
    Trippelmamma76 skrev 2022-04-12 12:50:15 följande:

    Jag skulle aldrig köpa något frivilligt som krävde handdisk.


    Bra synpunkt, det kan du bortprioritera i enkäten. Tack för att du deltar :)
  • Tony Janzon

    Hej alla,




    Tack till er som deltagit i enkäten, hittills är det 60st! ????


    Måndag är sista dagen att svara, så ni som vill vara med och ännu inte hunnit svara har några dagar till att deltaga. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScFGGzJgrFssVCP0xDE6pUbxpgBrXeVet0kL-aYnghrWtDcYQ/viewform?usp=sf_link

    Runt vecka 22 kommer rapporten vara klar. Där efter kommer jag att lämna den öppen för er som vill läsa den.


    Så här ser muggarna ut när de är printade i en 3D-skrivare. Ni som har tillgång till en 3D-skrivare kan få filen om ni så önskar. (Obs de är bara prototyper och har ej droppstopp, är enbart handdisk osv, men kan vara en kul grej att ha).


    Jag vill passa på att önska er alla glad påsk också!

Svar på tråden Inköp av pipmugg, undersökning (högskola)