Inlägg från: Anonym (Eleven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Eleven)

Lära sig deepthroat

Att ta kuken hela vägen ner i halsen verkar för vissa vara hur enkelt som helst. För mig är det omöjligt, det tar helt stopp. En del säger att det bara är att träna men jag tycker jag har gjort det nog nu.

Jag börjar tro att man antingen är född med förmågan eller inte.
    Eller finns det någon här som lyckats träna upp sig till att klara deepthroat trots att det varit omöjligt från början?

• Svar på tråden Lära sig deepthroat
  • Anonym (Eleven)
    Elefantmannen2 skrev 2022-04-14 17:54:21 följande:

Klart att det går att träna upp. 

Frågan är bara varför? 

För att det känns som man bara gör typ halva jobbet när man bara suger på toppen.
  • Anonym (Eleven)
    Elefantmannen2 skrev 2022-04-14 18:20:53 följande:

Att ta hela gör ju varken till eller från sexuellt. Det känns som en konstig fixering och att det är bättre att fokusera på andra saker?
    Jag tror inte det blir skönare för någon för att man får in mer i munnen/halsen?

Varför säger en del att det bara är det som är skönt och att dom inte gillar det annars?
    Jag ger gärna avsugningar så skulle gärna bli bättre på det många verkar gilla. Jag är bra på massa annat sexuellt så vill bli bra på det också.
  • Anonym (Eleven)

Intressant det där som (helt onödigt) skriver om att ge en avsugning vs bli munknullad ich med dito analvariant.
    Jag är inte direkt så att jag vill ha kontrollen hela tiden men jag inser att man kan vara på olika humör. Ibland känner jag verkligen att jag bara vill bli tagen, att han knullar mig hårt och ordentligt. Ibland är jag istället mer lekfull och det är då jag kan känna att jag vill ha kontroll och "ge" honom en avsugning. Att kunna få överraska med att ta den till roten skulle tända mig enormt.
    Sen skulle jag gärna uppleva känslan av att bli sprutad direkt i halsen. Inte för att jag inte gillar att svälja utan mer för att få känna hur det känns.

Uppenbarligen är det inte alla killar som uppskattar deepthroat, precis som att alla killar inte vill slicka eller ha analsex.

Det verkar trots allt finnas de som tränat upp sin deepthroatförmåga, så jag ska intenge upp riktigt än. Men jag kanske borde hitta någon med lagom stor kuk som kan vara min lärare.

Svar på tråden Lära sig deepthroat