Anonym (Q73) skrev 2022-04-14 20:23:48 följande:
Man ska ju aldrig göra något sexuellt som man inte vill. Klart att man säkert kan lära sig att kunna bli hals och munknullad. Men det handlar om att vi är om olika och njuter av olika handlingar.
Själv älskar jag verkligen avsugningar men framförallt älskar jag att bli munknullad. Alltså wow. Finns få saker som tänder mig så mycket.
Ett tips som jag tänker vilket gör det lättare för mig är att ta tillbaka tungan långt i munhålan. Typ som du gäspar. Passagen blir öppnare och det blir lättare att forceras:)
Det här tycker jag är helt fel inställning. Kvinnan suger av mannen, han knullar inte hennes mun. Det handlar om att hon ger honom njutning, inte att han tar njutning av henne. Hon suger av honom, hon är den aktive.
Lite samma som analsex. Att bli "knullad i rumpan" är ett fel sätt att se det, nej du knullar honom, med din rumpa. Det enda hålet där mannen är den aktive är i vissa ställningar vaginalt. När det handlar om oralt eller analt, så är det du som väljer att ge, inte han som skall ta. Då bestämmer du djup, tempo osv. och risken för obehag och smärta är väldigt liten. Dessutom blir det förnedringsfritt, du ger honom något fint, han tar inte något ifrån dig.