Inlägg från: Hotelliggaren |Visa alla inlägg
  • Hotelliggaren

Lära sig deepthroat

Anonym (Helt onödigt) skrev 2022-04-14 23:32:33 följande:
    Det här tycker jag är helt fel inställning. Kvinnan suger av mannen, han knullar inte hennes mun. Det handlar om att hon ger honom njutning, inte att han tar njutning av henne. Hon suger av honom, hon är den aktive.

Lite samma som analsex. Att bli "knullad i rumpan" är ett fel sätt att se det, nej du knullar honom, med din rumpa. Det enda hålet där mannen är den aktive är i vissa ställningar vaginalt. När det handlar om oralt eller analt, så är det du som väljer att ge, inte han som skall ta. Då bestämmer du djup, tempo osv. och risken för obehag och smärta är väldigt liten. Dessutom blir det förnedringsfritt, du ger honom något fint, han tar inte något ifrån dig.   
    Fast om båda parter gillar det så är det väl ok? Och man kan ju kombinera, börja med att hon teasar och slickar, suger. Vill man avsluta med lite rent munknull gör man det, eller växlar. Samma som vid slick, man kan slicka helt på egen hand eller ligga under henne och hon gnider sig över mun o ansikte medan han slickar. Alla gör olika, och alla vill inte alltid göra lika, Omväxling förnöjer.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Anonym) skrev 2022-04-17 19:57:05 följande:

Citat från svennebanan: "Jag hjälpte en tjej att träna på DT igår. En del tycks nästan kunna det naturligt, men de flesta måste träna. Min erfarenhet är att för att träna framgångsrikt så krävs det en man som är villig att vara lite hårdhänt, de sista centimetrarna förbi svalget kan kräva arr mannen verkligen pressar ner kuken i halsen."

Detta tror jag verkligen INTE på! #TS

Tror inte det alltid måste vara så, men ibland är det ändå sant. Delar svennebanans tanke att det är galet skönt när den där sista biten får riktigt tryckas in.
Svar på tråden Lära sig deepthroat