• Anonym (Krossad)

Vill ha honom tillbaka

Hur gör man? jag vill inte vara utan honom. Så sorgligt allting o jag fungerar inte 
    vi kommer inte springa på varandra 
    så hur gör man snälla?

• Svar på tråden Vill ha honom tillbaka
  • AndreaBD
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 10:58:55 följande:

Men jag vill inte vara utan honom?

Jag skilde mig. Träffade en rebound först. Sedan mannen i mitt liv. Vi passar perfekt. Han har inte nån fasad, varit sig själv. 

tänker på hans sätt, hans ögon, hans händer. Vill inte?. Bara gråter 

Jag vill bara ha förslag från nån som lyckats. 

Hur vet du att det inte är en fasad?

Hur länge var ni ihop? Det är det som är den viktiga frågan?
  • Anonym (Krossad)

Nej han har ingen annan säger han. Ihop 1,5 år 
    han tyckte också vi passade o sa det ofta 

vill bara ha hjälp, går under 

• AndreaBD
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 11:52:16 följande:

Nej han har ingen annan säger han. Ihop 1,5 år 
    han tyckte också vi passade o sa det ofta 

vill bara ha hjälp, går under 

Det är inte schysst att inte lämna någon förklaring, efter 1,5 år. Har han sagt något varför?
    Efter den tiden borde han ha vetat någorlunda om det passar honom, ja. Dock verkar det inte vara helt ovanligt att folk i medelålder, efter en skilsmässa t.ex., har kortare förhållanden på ett år eller två. Jag vet dock inte varför. Kanske tar vissa ganska lång tid tills de vet. Min svägerska råkade ut för en som lämnade henne efter tre månader. Båda i 60-års-åldern. 

Det är alltid bra att veta så detaljerat som möjligt, hur han tänkt, vad han har sagt. Det kan hjälpa dig att åtminstone förstå. Jag förstår att du mår dåligt. Jag minns den gången efter min skilsmässa, då jag inte kunde släppa honom heller och bara ville ha honom tillbaka. Om det dock inte skulle gå så kan du må mycket bättre av att förstå varför det blev så. Då kanske du får veta att det inte berodde på dig utan att han har sina knepiga sidor, som han kanske inte har visat än.  
  • AndreaBD

Tillägg: Jag menade att det hjälpte mig att faktiskt inte mår dåligt längre, att se den mannen för det han var. Nämligen en fegis. Då ville jag inte ha honom tillbaka. Du är förstås inte där än. Det är en process som tar lite tid.

• Anonym (Stackars)

Stackars dig ts, vet hur dåligt man kan må. Men jag tror du måste gå vidare ä, han har gjort slut. Du kommer hitta kärleken igen när du har läkt 

• Anonym (M)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 10:58:55 följande:

Men jag vill inte vara utan honom?

Jag skilde mig. Träffade en rebound först. Sedan mannen i mitt liv. Vi passar perfekt. Han har inte nån fasad, varit sig själv. 

tänker på hans sätt, hans ögon, hans händer. Vill inte?. Bara gråter 

Jag vill bara ha förslag från nån som lyckats. 

Nej jag har full förståelse för att det är jobbigt och att du känner dig förstörd. Och det är absolut kasst av honom att inte ge någon förklaring efter 1,5 år, det gör det inte lättare. Men oavsett så har han gjort det valet, och det är bara att acceptera. Uppenbarligen känner han inte som du, hur sorgligt och hemskt det än kan kännas, det bästa du kan göra både för dig själv och honom är att gå vidare i livet. Om du inte respekterar hans val kommer han såklart inte känna sig respekterad av dig, och han lär inte få mer respekt för dig heller. 
  • Anonym (Krossad)

Kan inte vara utan honom. Vi är rätt. Fattar inte vändningen 
    Men hur gör jag 

• Anonym (Stackars)
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 13:28:32 följande:

Men hur gör jag 

Finns inget att göra. Du måste gå vidare
  • AndreaBD
    Anonym (Krossad) skrev 2022-04-22 13:28:32 följande:

Men hur gör jag 

Varför har han gjort slut? Har han sagt något? Utan att veta det, kan man ju inte råda. 
  • Anonym (Krossad)

Bara att det inte känns lika mycket. vi har inte bråkat 

jag får ingen chans 

Svar på tråden Vill ha honom tillbaka