Inlägg från: Anonym (XXX) |Visa alla inlägg
  • Anonym (XXX)

Känner mig ledsen för det som har hänt dem senaste dagarna

Jag har varit Sd så länge som partiet har funnits, nästan. Sd har hela tiden haft rätt, och nu med. Så jag kan inte bli mer övertygad än jag redan har varit, men jag är på ett sätt lite "skadeglad" över det som skedde i helgen, just för att det har fått fler att vakna. Jag vill ha så hårda åtgärder som möjligt mot invandringen, och för återvandring, och naturligtvis för utvisning av brottslingar. 

• Anonym (XXX)
    Anonym (galet) skrev 2022-04-22 16:47:27 följande:
    En hbtq-person som röstar SD? Really? Det är ju galenskap på en ny nivå.
    Fast vilken herre tror du blir hårdare mot HBTQ-personerna? Jimmie Åkesson, eller en Kalif eller Ayatollah..? För det är mot det senare vi är på väg. På många orter i lande föds det fler muslimska barn än kristna/svenska nu. Och det VISSTE vi i Sd, att det skulle bli så, p.g.a. muslimerna gifter bort sina döttrar så tidigt, och det är status att föda många söner in i sin makes klan (döttrarna är en trist biprodukt). 
  • Anonym (XXX)
    Anonym (anonym) skrev 2022-04-22 18:12:35 följande:
    Så du är nazist alltså? Varför är jag inte förvånad? 
    Nä. Jag menar "så länge Sverigedemokraterna har hetat Sverigedemokraterna". Alla partier har olika rötter, sedan blir det så att partiets linje mognar fram, och då försvinner - eller utesluts - de som inte kan ställa upp på den nya linjen. Men det var inte det vi skulle diskutera här. 
  • Anonym (XXX)
    Anonym (.) skrev 2022-04-23 01:52:38 följande:

Precis min tanke!

Jag försvarar inte stenkastare eller övrigt vad människor gör. Men att ta Islam som det dåliga religionen är fel. Jag tycker det är oerhört tråkigt att det är dem våldsamma muslimerna som får all uppmärksamhet. Jättetråkigt att det saboterar för alla andra.

Som sagt, jag försvarar inte människor som kastade stenar. Jag tycker bara att det blivit jättetråkigt att Islam blivit och kanske ytterligare blir stämplad som ''våldsam religion''.

Det går tyvärr inte att komma ifrån, att trots att både islam och kristendomen egentligen har som mål att ta över hela världen, så skickade Jesus ut sina lärljungar att predika fredligt, medan Muhammed skickade ut sina att slåss med svärd och överta länder och folk på det sättet. Därför var det farligt att släppa in muslimer i Europa, och det har jag sagt hela tiden.  
Svar på tråden Känner mig ledsen för det som har hänt dem senaste dagarna