Så jävla trött, somnar överallt
Jag vet inte vad som är fel på mig. Jag går upp kl 6 på morgonen. Äter frukost. Tvättar mig och om jag då väljer att duscha somnar jag i duschen. Går till tåget. Om det är mer än 10 minuter tills tåget kommer somnar jag sittande på bänken. På tåget är det 15 minuter tills jag ska gå av. Sätter jag mig ner somnar jag. Jag sitter och nickar hela dagen på jobbet. På vägen hem, samma, sätter jag mig ner på tåget somnar jag. När jag kommer hem är jag totalt slut, lägger mig på soffan el sängen och sover 20 minuter. Sen står jag och nickar medan jag lagar middag. Sitter och nickar i maten. Ett par timmar efter maten, runt halv nio blir jag skitpigg och gör allt viktigt, ni vet, städar, tvättar, tränar osv. Det håller 1,5-2 timmar, sen runt 22-23 är jag astrött, går och lägger mig och sover till sex nästa morgon.
Jag har varit och tagit prover men inga anmärkningar där. Jag är pollenallergiker och tar medicin och jag vet att man kan bli trött både av pollen och av medicinen men detta började i slutet av januari.
Någon som har några tankar eller råd eller nåt.?