• flygrl

Om jag bara ska ha en handväska vilken färg ska det vara?

Nu har du ju tydligen redan hunnit köpa ny handväska så då får jag önska dig lycka till med den. Själv hade jag iaf valt handväska i nån färg som blivit lite av en färgklick mot allt det mörkblå och svarta, kanske en röd, gul eller orange väska. Tycker det är snyggt med den typen av färger i kombo med svart.

• flygrl
    Anonym (På resande fot) skrev 2022-04-24 21:54:43 följande:
    Jag håller med dig om att en gladare färg hade varit fin(are). Som tur är så ska den komma i rosa så jag ska köpa den också för jag verkligen älskar modellen. Jag använde den idag och den var suverän med alla fack etc så jag är jättenöjd. 

Vilken färg kör du med på dina väskor och jackor till vardags? Brukar du matcha skorna med väskan eller struntar du i det? 

Ok, då får du snart två väskor i olika färg att variera med. Kul ju!
    Och att en väska inte bara är snygg utan också välorganiserad och praktisk är ju faktiskt inte helt oväsentligt så jag förstår dig helt där. Härligt när man hittat nåt man verkligen trivs med!

Dom handväskor jag använder mest är en röd, en gul och en brun. Jag älskar ju färg så har kläder i olika färger men just nu är det mycket en orange jacka och en grön jacka faktiskt. Jag försöker väl tänka på va jag sätter på mig men skorna matchar jag väl inte alltid med handväskan. 

• flygrl
    Anonym (På resande fot) skrev 2022-04-29 14:32:57 följande:
    Jag beundrar människor som dig som vågar bära färgglada kläder och väskor för det är ju väldigt fint och man blir glad av att se det. Hejja dig! Skrattande
    Jag skulle vilja det själv men känner mig utklädd när jag har någon stark färg. Jag är väl för mycket av en beige mus för att våga haha. 

Jag är så praktiskt lagd så jag älskar verkligen den nya väskan pga alla fack och hur den känns mot kroppen dvs helt platt och lätt. Om bara färgen var rätt så skulle det vara en fullträff. 

Tack för vänliga ord.
    Men jag tycker du ska våga ha lite mer färger om det nu är så att du skulle villa det. Du behöver ju inte ha starka färger från topp till tå utan kan kasta in lite färgglada detaljer här och var som komplement till det svarta/mörkblå. Typ en röd eller gul handväska eller färgglad scarf, halsduk eller så. Testa vetja! Solig

Som sagt så vill även jag ha handväskor som är praktiska där man lätt kan organisera upp och hitta sina prylar. Min gula handväska är ex. snygg men bara ett större fack och det kan driva en till vansinne när allt ligger huller om buller. :/

Svar på tråden Om jag bara ska ha en handväska vilken färg ska det vara?