• Gojtan

    Hur länge fick ni vänta på era pass?

    Här går vi och väntar på vår hett eftertraktade pass-tid 1 Juni. Jag hade nämligen tänkt ?lura? upp min man i ett flygplan för första gången i hans liv. Eftersom det är så sällan vi reser så ville jag vara ute i god tid. Det gick sådär!

    1 Juni har vi tid för pass och 22 Juni åker vi - OM passen hinner bli klara tills dess!

    Ni som nyligen fixat pass, hur lång tid tog det innan ni fick dem?!

  • Svar på tråden Hur länge fick ni vänta på era pass?
  • Anonym (Abc)

    Tyckte det stod 3 veckors väntetid nu. De håller på att släppa nya tider nu så testa om du kan hitta en ny tidigare. Både jag och andra jag känner har fått tider april/ maj som vi bokat den här veckan. 

  • Gojtan
    Aliona skrev 2022-04-23 22:19:00 följande:

    Mindre än en vecka. 


    Det kändes ju hoppfullt att läsa! Var det nyligen ni skaffade dem alltså? Problemet med sena leveranser tycks ju ha uppstått nyligen.
  • Gojtan
    Anonym (Abc) skrev 2022-04-24 06:13:15 följande:

    Tyckte det stod 3 veckors väntetid nu. De håller på att släppa nya tider nu så testa om du kan hitta en ny tidigare. Både jag och andra jag känner har fått tider april/ maj som vi bokat den här veckan. 


    Ja jag läste det också! Därav denna tråd.! Vi kollar regelbundet så förhoppningsvis poppar det upp en bättre tid i så fall. 
  • Anonym (Sandra)

    Väntetid på upp till tre veckor fick en bekant till mig som svar. 

  • Gojtan
    Anonym (Sandra) skrev 2022-04-24 08:55:46 följande:

    Väntetid på upp till tre veckor fick en bekant till mig som svar. 


    Ja det står det på Polisens hemsida också. Så länge det är UPP till 3 veckor, så fixar vi det. Men EN dag mer och resan är körd! 

  • cosinus

    Sonen gjorde pass för 2,5 vecka sen. Inte kommit än. Men då är det ju för all några påskdagar mellan.

    hoppas det kommer nu under denna veckan 

  • Anonym (Y)

    Gjorde pass 9 april i Stockholm. inte kommit än. 

  • Anonym (Y)
    Aliona skrev 2022-04-23 22:19:00 följande:

    Mindre än en vecka. 


    Och du gjorde det nu under passkaoset? Vilken stad?
  • Gojtan
    Anonym (Y) skrev 2022-04-25 05:16:37 följande:

    Gjorde pass 9 april i Stockholm. inte kommit än. 


    Du får gärna uppdatera här när du passet! 


     

Svar på tråden Hur länge fick ni vänta på era pass?