• Wolfhound

Cillit Bang

Ja, just det. Jag har gått på reklamen.

Fast jag kan faktiskt rekommendera den. Testade den när jag kom hem. Och det blev jättebra. Tog bort alla fula fläckar från kylskåpsdörren. Med ett enda lätt handtag.

Man behöver inte göra det svårare och jobbigare att städa än nödvändigt.

• Svar på tråden Cillit Bang
  • Bettiz

På riktigt?????

Med den usla reklamen så trodde jag att det var en riktigt usel produkt! Första ggn jag såg reklamsnutten trodde jag faktiskt att det var ett skämt... Att de drev med TV-shop

• Wolfhound

Den fungerar live. Den som medverkar i reklamen gör säkert fel. Men jag är mycket nöjd.

• TweleGirl

Ajax Universal och Cillit Bang ÄR bra!! Ajax - kanonbra. Tog bort gulnandet av plasten på både kylskåpet och diskmaskinen!! allt blev vitt ochsom nytt igen!!
    Cillit använde vi i fogarna på vårat köksgolv och det blev också superrent! Min syster använde det på badrumskaklet och hon hade testat allt möjlig starkt innan det!

• Ödlan

Skit bra! Ska städa ur lägenheten imorgon! Vi ska flyttstäda.

Tack för tipset! Skrattande

- Fantomen vilar först då fred råder i världen
  • Wolfhound

TweteGirl: Bra tips: Fogarna på köksgolvet.

Det finns två sorter, en för kök och en för badrum. För att testa tog jag den som är för kök och imorgon, tjejjer, så investerar jag i den för badrummet också. Och ja, Ajax är också bra!!

• Bettiz

Kanske ska prova det dårå! Fast jag undrar vad för kemikalier det innehåller om det funkar så bra (tom i fogar o kakel...)? Kanske inget man bör använda som rengöring på vanliga ytor, utan bara till de mest extremskitiga ställena...

• Wolfhound

Betiz: På sprayflaskan står vilka ytor man kan använda det på. Visst det är säkert något starkt och alla ytor är inte lämpliga. Som keramikhällar varnas det för att använda det på.

• howyoudoin

Jag använder det i duschkabinen, jättebra på kalkfläckar.

• Wolfhound

Det måste vara det bästa som hänt oss som vill ha ett rent hem utan att överanstränga oss!!

• Bettiz

Wolfhound: Okej! Ska faktiskt köpa och prova! Tack för tipset!

• TweleGirl

Till Cillit ska man använda handskar och man får inte lägga flaskan ner.. så det är riktigt krut i den flaskan..!

• Wolfhound

Bettiz: Vassego´det är kul att dela med sig.

• Anettan73

Och jag som hade det i handen på ica idag... Men ställde tillbaka det pga att jag inte ville bli lurd IGEN!!!

Tusan oxå!!!

• Twid

jag har den för kalkavlagringar..den funkar inte riktigt så bra som jag vill=/ men min mamma sa att den som tar bort fettrester och så va kanon! så jag ska nog testa den!

• mia1980

Är också helt nöjd med Cillit Bang.
    Trodde inte heller att det var bra men sen hade mina svärföräldrar köpt den och dom sa att den var bra så jag testade den och blev helt överaskad.

Människan är som viner. Med åren blir de dåliga surare och de goda bättre. /Cicero
  • Kadorran

Jag är nog den ända som inte är nöjd

Älskar mina Barn ni e mitt allt....*L*
  • Wolfhound

Har torkat litet under helgen...och fått helt "nya" kyl/frys-dörrar, diskbänk, köksskåp..jag har bara sett litet hastigt på reklamen, men där används svamp, vilket är onödigt. En trasa går precis lika bra (bättre). Den andra för dusch/bad har jag inte köpt. Kanske bra det efter ett inlägg, längre bak...(tack Twid)

Svar på tråden Cillit Bang