• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Motherinlaw

Jag funkar likadant, är jag hård innan så slaknar jag om jag slickar. Däremot blir jag väldigt kåt av att slicka, fysiskt stånd och känslan av att bli kåt behöver nödvändigtvis inte höra ihop. 

• Loverboy

Att slicka till orgasm är det bästa, att ha en trekant med två kvinnor och turas om att slicka dom till orgasm tills de blir nöjd är absolut bäst

• Anonym (Tunga för tunga)

Att slicka är oftast en del av förspelet. Upplevelsen är upphetsande och i mitt fall är jag hård hela tiden. Vågar man så låt kvinnan "rida ditt an?sikte". Då lär det bli en blöt upplevelse. 

• Snälla Killen

Som kille så gillar jag att slicka som en del av transitionen mellan förspel och faktisk interaktion och som kan göra mig väldigt upphetsad/icke upphetsad.

So far so good... 

Det kan enbart gå i två riktningar vid detta laget:

1 - det blir en bra upplevelse för oss båda 
    2 - Det blir en dålig upplevelse för oss båda (en surfitta är inte kul att smutta på)

Men rent generellt så älskar jag att tillfredsställa en kvinna med alla medel, så länge det är ömsesidigt från båda håll. 🙂

Snäll? Definiera snälla...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Kåt och slak)

Jag älskar att tillfredsställa min fru, på många olika sätt. Slicka är absolut ett av sätten. När jag är som kåtast kan jag be henne om att få slicka henne (Hon har förstås inget emot det, mer än att hon inte tycker om att kyssa mig efteråt). 

Men jag har märkt att jag ibland slaknar medan jag behandlar henne. Jag är så djupt fokuserad på att maximera njutningen för henne att jag den mjuknar - Men det betyder inte att jag inte är kåt! 

• Onewave

Att slicka är ju underbart känna en kvinnas njutning och få henne att komma får ju mig att nästan komma ibland. favoriten är när hon ligger på rygg och jag bredvid på typ alla fyra och i 69a. drar upp hennes ben så fittan blottas och gör att jag kan slicka och pulla samtidig. Det är nog i den stunden jag blir som hårdast. Och ibland suger hon mig emellan. 

så underbart är det

• Anonym (Ja på båda)

Ja, jag blir kåt av att slicka. Men jag kan också mjukna under tiden jag slickar. Tror inte att det beror på minskad upphetsning utan snara på att jag är väldigt fokuserad på att göra det skönt för henne. Lyssna på hennes andning och stön. Känna hennes rörelser i händer och höfter. Alla hennes medvetna och omedvetna signaler. Det skiljer inte mycket i placering, tryck eller hastighet mellan att få henne till orgasm eller göra henne illa.

Jag misstänker att det är lättare att suga. Större zoner och inte alls lika lätt att göra honom illa.

• Meddelande borttaget
  • Motherinlaw
    Din dröm skrev 2025-03-14 20:05:43 följande:

Jag blir jätte kåt av att skicka fitta. Men bara för att jag inte har stånd konstant om jag skickar länge betyder inte det att man inte är kåt av det. Jag vet inget bättre än att slicka. Mitt stånd går upp och ner när jag ger det. Men så länge någon rör vid din kuk suger eller penetrerar är den stenhård till sprut!💦💦💦

Jag är likadan 💪
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?