• Anonym (TS)

Kan du bli kåt av att slicka?

Den här frågan är främst riktad till killar men det är okej även för tjejer att svara hur era killar fungerar. 

Jag tycker väldigt mycket om oralsex. Både att få och ge. När jag suger av min sambo blir jag kåt och ordentligt våt av det. Han fungerar dock inte likadant. Han säger att han gillar att slicka mig men när han gör det så blir han inte hård alls. Om han är hård innan han börjar så slaknar han ganska snart. 

Jag har inte så mycket erfarenhet av att bli slickad innan honom så jag har inget att jämföra med. Det kanske krävs mer för att hålla ett stånd än att bli våt. 

Hur fungerar det för er? Kan du bli kåt av att slicka? Blir du hård? Och om du redan är hård behåller du då ståndet när du slickar? Är det olika vilken ställning du slickar i eller samma oavsett?

• Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?
  • Rti

Blir jättekåt av det, både pga att det är mysigt och sen veta att partnern har det skönt, blir som kåtast om min älskarinna njuter.

• Rti
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 20:58:47 följande:
    Gillar du flytningar, slem, sekret och mens?
    Nä varför skulle jag göra det??
  • BreachMode

Jag blir as kåt av o slicka. Men när jag slickar så vill jag samtidigt att hon greppar tag i mig, eller sätter sig över o munknullar mig över tungan. 
    Nästan så ivrig att hon tvingar mig att slicka hennes fitta. 

Men det verkar inte vara många kvinnor som vet hur hon borde göra. Och det kan jag förstå, då killar nog är dåliga på att prata om det där. 

Men det är inget konstigt med det. Och jag kan ge mig fan på att din pojkvän kommer bli hårdare om du lägger en hand på hans huvud och visar honom precis vart det är som du vill att han ska slicka. 

Om du vill ha inspiration, så kan du söka på ankha inne på xvideos. Den är läcker som fan även om den är tecknad. 

• Anonym (TurnON)
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 20:58:47 följande:
    Gillar du flytningar, slem, sekret och mens?
    Helt okej det med om det är en ren person som man är attraherad av. Det får inte lukta illa är mitt enda  men det gör ju sällan sekret. Kvinnans underliv är ju till stor del väldigt mycket fukt och glid. Mens kan lukta lite järnigt och skumt ibland så det undviker jag gärna sörpla i mig.
  • Rti
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 21:23:56 följande:
    Gillar du att slicka gillar du så klart slem och sekret, alltså fittsnor, som vaginan utsöndrar.
    Lite skillnad på när en fitta är vår av upphetsning än av tex mens , också konstigt varför du frågar om det.
  • Rti
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 21:46:40 följande:
    Klart det är skillnad, men vid sexuell upphetning kommer det slem/sekret, och det har du inga problem att käka.
    Det gör väl till eller hur, blir inte du våt när du blir slickad?
  • Rti
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 21:59:27 följande:
    Klart jag blir, men jag skulle själv inte vilja käka fittslem.
    Varför inte ? Skönt och gott om partnern njuter.
  • Rti
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 22:03:43 följande:
    För att jag inte tycker om sekret och slem som kommer från någon annans innanmäte. Jag skulle till exempel inte tycka om att slicka ett vätskande sår heller. Eller att slicka i mig bajsrester från anus för den delen heller. Detta oavsett hur mycket en partner skulle njuta av det.
    Är väl lite skillnad på att en fitta blir våt än ett sår eller ?bajsrester?
  • Anonym (Här med)
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 21:46:40 följande:
    Klart det är skillnad, men vid sexuell upphetning kommer det slem/sekret, och det har du inga problem att käka.
    Haha vad omogen kommentar. Du kan inte vara mer än 18 år precis som din signatur avslöjar. Säkert en del grabbar i din ålder som resonerar/tänker lika omoget som du, men oftast inte riktiga män. 
  • Anonym (TurnON)
    tjej18mvh skrev 2022-05-06 21:29:23 följande:
    Okej, inga problem med att käka fittsnor således!
    Korrekt tolkat! Förstår att du aldrig varit nära en fitta. Lär nog aldrig hända heller;)
Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?