• Anonym (Nyfiken kvinna)

    Onani, tjejer

    Hur är det med oss tjejer, skäms ni över att onanera?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Onani, tjejer
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Ja) skrev 2022-05-06 17:50:50 följande:

    min kille får mig att skämmas över det. 


     hur ? varför ?
  • Anonym (Ja)
    Anonym (Anonym) skrev 2022-05-06 17:58:37 följande:
     hur ? varför ?

    Känns typ tabu och jag tror det beror på svartsjuka eller rädsla och osäkerhet.


    Under sex tycker han om att jag stimulerar mig själv. Men jag  skulle aldrig våga erkänna att jag onanerat själv eller utan honom och skulle han se att jag tar på mig själv när vi inte har sex skulle det kännas jättekonstigt, och har han trott nån gång att jag tar på mig själv utanför sex så Frågar han vad jag håller på med. Kanske rädsla för att ha egen sexualitet eller förlust om vad jag fantiserar om. 

  • Aliona

    Inte ett ögonblick. Varken över att göra det själv eller framför min partner. 

  • Anonym (Ja)
    Aliona skrev 2022-05-06 18:23:25 följande:

    Inte ett ögonblick. Varken över att göra det själv eller framför min partner. 


    Häftigt. Hur reagerar han om du börjar onanera själv? Kan du göra det i vilken situation som helst med honom utan att han är kåt ? Gör du det isf för att du själv är kåt och bara har lust att onanera eller kan det vara som ett sätt att få igång honom eller både och? kan de vara olika om han hjälper dig om du börjar själv eller kan han typ fortsätta exempelvis titta på tv bara om du får lust att onanera själv? 
  • Anonym (Nyfiken kvinna)
    Anonym (Nyfiken kvinna) skrev 2022-05-06 19:47:30 följande:

    Surt!


    Kommentar till inlägg #4
  • prospicientia
    Anonym (Ja) skrev 2022-05-06 18:18:27 följande:

    Känns typ tabu och jag tror det beror på svartsjuka eller rädsla och osäkerhet.


    Under sex tycker han om att jag stimulerar mig själv. Men jag  skulle aldrig våga erkänna att jag onanerat själv eller utan honom och skulle han se att jag tar på mig själv när vi inte har sex skulle det kännas jättekonstigt, och har han trott nån gång att jag tar på mig själv utanför sex så Frågar han vad jag håller på med. Kanske rädsla för att ha egen sexualitet eller förlust om vad jag fantiserar om. 


    Det låter inte bra. Man kan inte kontrollera någon annans kropp. Själv fick jag inte lov att onanera när jag var barn (pappa sa ifrån om han märkte det) och jag är kille.
  • Aliona
    Anonym (Ja) skrev 2022-05-06 18:29:47 följande:
    Häftigt. Hur reagerar han om du börjar onanera själv? Kan du göra det i vilken situation som helst med honom utan att han är kåt ? Gör du det isf för att du själv är kåt och bara har lust att onanera eller kan det vara som ett sätt att få igång honom eller både och? kan de vara olika om han hjälper dig om du börjar själv eller kan han typ fortsätta exempelvis titta på tv bara om du får lust att onanera själv? 
    Alltså, jag har nog aldrig onanerat brevid honom utan att han har varit intresserad. Blir han inte kåt eller har lust att titta på så gör jag det ju hellre själv. Däremot kunde det vara så att han kollade på TV och jag retades med att leka med mig själv. Ibland slutade det med att kom med efter ett tag och vi hade sex tillsamnans, ibland var det bara häftigare att luta sig tillbaka och bara titta på, ibland onenerade vi tillsammans. 
Svar på tråden Onani, tjejer