• GHB

Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige

www.expressen.se/noje/spoiler-alert/sofia-wistam-naked-attraction-discovery-plus/

Naked attraction är ett dejtingprogram i tv, som slog igenom i England och som nu finns i flera länder. Nu kommer det även i Sverige. Ett visst antal potentiella dejtingpartners får stå nakna och sedan får en annan person sålla bort de en efter en. När bara två kandidater återstår så måste personen som väljer komma ut och visa upp sig naken. När bra en återstår så blir det en dejt mellan de två, den som valt och den som blir utvald.
    Programmet vill hylla olika kroppar och att folk kan se ut på olika sätt. Så deltagarna är män, kvinnor, långa korta, smala, feta, plastikopererade och helt naturliga. Alla får vara med! 

Kan du tänka dig att vara med? 
    Om du inte kan tänka dig att vara med, så varför inte? 
    Skulle du våga visa upp din kropp för hela svenska folket?  

• Svar på tråden Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige
  • GHB

Och så hyllar man och visar olika sexuella läggningar också. Hetero, bi, trans. 

• GHB

Vill man se programmet så finns de på youtube eller andra sidor. 

• Anonym (Ansiktsmask)

Jag hade gärna vart med i ett sådant nakenprogram om jag fick bära ansiktsmask. Har en kropp jag är bekväm att visa upp, och den är min största tillgång när det kommer till dejting. Sedan hade jag gärna sluppit prata med.

Ansiktsmasken inte så mycket för anonymitet, utan för att jag inte är så vacker i ansiktet. Med sådana premisser, inte prata, maskerat ansikte och naken kropp tror jag att jag hade vart värsta pangbruden. 

• Anonym (Mimmi)

Kommer det till Sverige?Jag hade inte velat vara med .Gillar inte att visa mig naken .Det är privat .

• Anonym

Nej tack
    Jag vill inte bli vald pga av hur min nakna kropp ser ut

• Anonym (Kaffedraken)

Jag tänkte ställa upp, för jag har inte legat på 15 år.
    Men så tänker jag på alla män därute som skulle känna sig otillräckliga efter att ha sett mig.

• Anonym (Ansiktsmask)
    Anonym skrev 2022-05-06 21:21:34 följande:

Nej tack
    Jag vill inte bli vald pga av hur min nakna kropp ser ut

Är det så mycket värre än att bli vald för att man har ett vackert ansikte? Avskyr den här utseendehetsen där näsa, kindben, läppar, hår allt skall vara så perfekt...med kroppen kan man träna, äta hyfsat sunt och det krävs en enda operation, brösten för att se perfekt ut...istället för tio i fejset.
  • Anonym (Kaffedraken)
    GHB skrev 2022-05-06 18:26:29 följande:
    Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige

www.expressen.se/noje/spoiler-alert/sofia-wistam-naked-attraction-discovery-plus/

Naked attraction är ett dejtingprogram i tv, som slog igenom i England och som nu finns i flera länder. Nu kommer det även i Sverige. Ett visst antal potentiella dejtingpartners får stå nakna och sedan får en annan person sålla bort de en efter en. När bara två kandidater återstår så måste personen som väljer komma ut och visa upp sig naken. När bra en återstår så blir det en dejt mellan de två, den som valt och den som blir utvald.
    Programmet vill hylla olika kroppar och att folk kan se ut på olika sätt. Så deltagarna är män, kvinnor, långa korta, smala, feta, plastikopererade och helt naturliga. Alla får vara med! 

Andra kön då?
  • Jemp

Nej. 
    1) jag vill inte visa upp mig naken i tv. 
    2) förnedrande (förstår faktiskt inte heller vae "hyllningen till olika kroppar" ligger? 
    3) jag vill inte ha ett förhållande byggt på det urvalet. 
    4) jag har inte förstått charmen att tävla om en dejt. 

...ens om jag varit singel. 

• Anonym (Kaffedraken)
    Jemp skrev 2022-05-07 18:30:16 följande:

Nej. 
    1) jag vill inte visa upp mig naken i tv. 
    2) förnedrande (förstår faktiskt inte heller vae "hyllningen till olika kroppar" ligger? 
    3) jag vill inte ha ett förhållande byggt på det urvalet. 
    4) jag har inte förstått charmen att tävla om en dejt. 

...ens om jag varit singel. 

2. Jag tror det är den fina tanken att alla duger precis som dom är. Alla har nåt.
     Sen så vet man ju att folk faktiskt är utseendefixerade och ytliga.
    Det är kul att peka finger och skratta åt folk.
Svar på tråden Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige