Inlägg från: Stinajohannas |Visa alla inlägg
  • Stinajohannas

Frödröjt missfall v6

Hej! Jag fick reda på i början av veckan att min graviditet var slut , trodde jag var i vecka 12 men i magen låg ett dött foster i vecka 6. åkte hem för att hoppas på att blödning sätter igång av sig själv . Igår började jag blöda men inte mycket ? Mindre än med vanlig mens och mestadels brunt bara ? Någon som vart med om detta ? Ska jag behöva ta tabletter för att stöta ut eller vänta ??? 

• Svar på tråden Frödröjt missfall v6
  • Stinajohannas

Tack för alla ni som berättar era historier <3
    det här är så vanligt och jag var väl medveten om det när jag blev gravid , detta var min första graviditet och vi var så lyckliga vaknade med ett pirr i magen varje dag Och varje vecka var ett nytt mål. 
    har Vart så arg på min kropp att den inte sagt något , men varje dag känns bättre och jag hoppas verkligen kroppen löser detta själv .. jag ringde gyn och dom tyckte jag skulle vänta över helgen för jag blöder ändå men inte mycket utan mest klumpar. Men alla blöder ju olika. 
    det Värsta för mig har nog vart alla planer och datum man har i huvudet , det är som fastprintat. hur har ni gått vidare ? Och hur har ni känt när ni plussat igen ? Hur fort gick det ? <3

Svar på tråden Frödröjt missfall v6