Anonym (H) skrev 2022-05-13 18:49:19 följande:
Det värsta är att jag läst mycket av sånt de skrivit till varandra. Sexuella detaljer, som inte är alls likt samlivet vi har haft, inte en sida jag sett hos henne alls. Om hur de saknat och längtat osv. Men också hur han försökt sluta träffa henne för hon valt mig och att hon sen ändå försökt få träffa honom igen. Det är så obehagligt! Hemma har jag inte märkt ett skit.
Nu är jag jävligt förbannad och sviken just nu, men, man hör ju ändå om folk som klarat sig igenom sånt här. Varför tror du det förr eller senare slutar med separation oavsett? Hon valde ju mig ändå, hon kanske haft nån kris eller något och nu om jag ställer ultimatum fattar hon att hon får lägga av eller så är det slut för gott. Frågan är, hur fan vet jag att hon slutat efter all denna tid hon hållt på!?
Ja man blir jävligt förbannad och sviken när den man trodde att man hade en relation med ligger med någon annan och dessutom har så starka känslor.
Jag tror det eftersom det här är en sån sak som man inte kan komma över, det är för mycket. Ett år sa du ungefär eller? Där hon knullat någon annan, hur ofta vet väl varken du eller jag. Kroppsvätskor som smaskar runt när han sätter på henne så hårt så det bara smäller i låren när de stöter emot och hon stönar som hon aldrig någonsin har gjort med dig, garanterat. Och alla orgasmer, alla saker hon testat sexuellt med honom men aldrig varit intresserad av med dig... Nej, sånt kommer man inte över. Och sen känslorna som sagt... Tydligen klarar hon inte av att hålla sig ifrån honom, så att hon skulle ha "valt" dig....? Nej, knappast. Hon har gått bakom din rygg hur länge som helst. Det går bara inte.
Hade det varit ett misstag i fyllan med en person hon aldrig sett varken förr eller senare, kanske hade du kunnat komma över det, men det här...? Aldrig. Det kommer att äta upp dig.
Och vi vet inte om de fortfarande ses, eller? Och om hon gått tillbaka till honom minst en gång så kan hon göra det fler gånger. Ultimatum kan du ställa hur mycket du vill, det kommer sluta med att du kommer att behöva genomföra det förr eller senare ändå, så lika bra nu innan du behöver bli bedragen om några månader eller veckor igen.
Det är inte så att du är värd bättre...?