• Anonym (ylvis)

    Hur många av er kvinnor har "full bush" där nere och hur många av er anpassar er efter männens önskemål?

    Har du full bush? 
    Full bush betyder att man inte alls ansat sitt könshår utan låter det växa naturligt utan att trimma det. En del kör ju helrakat, en del mitt emellan.

    Och om du har full bush, har du det även vid umgänge med killar eller trimmar du det då, för killens skull? Eller för du "tror" att killen vill ha det så eller att killen uppfattar det som ovårdat annars?

    Svara gärna hur gammal du är på ett ungefär, för det hade varit kul att se hur det varierar beroende på ålder. 

    Anledningen till att jag som kille tror att många tjejer anpassar sig efter vad de tror killar vill eller tycker. Och det tycker jag är fel. Jag personligen har inga problem med det och många andra killar tycker faktiskt om det. Men jag tror att många anpassar sig efter hur de tror att killar vill ha det, för att inte verka avvikande eller ovårdade. JAG TYCKER ATT ALLA SKA VARA SOM DE SJÄLVA VILL!

  • Svar på tråden Hur många av er kvinnor har "full bush" där nere och hur många av er anpassar er efter männens önskemål?
  • Anonym (ylvis)

    Inte anpassning bara efter hur man tror att killar vill ha det eller vad de tycker, utan även i andra sammanhang. Exempelvis om man besöker ett badhus eller ett gym där man visas i det offentliga rummet, en fritidsaktivitet. Och där blir det ju inför andra kvinnor.  

  • Anonym (Glam)

    Full bush alltid, utom under bikinisäsongen då ansar jag linjen.

    Kvinna runt 50.

    Är dock inte speciellt hårig vare sig där nere eller annars.

  • Anonym (S)

    Full bush. Förut när jag var yngre hände det att jag ansade mellan benen inför mens eftersom det känns fräschare. Skulle aldrig noja på om mitt könshår duger för killen jag ska ha sex med. Passar det inte kan han dra.

    40+

  • Anonym (Gäller det männen?)
    Anonym (ylvis) skrev 2022-05-17 18:35:50 följande:
    Hur många av er kvinnor har "full bush" där nere och hur många av er anpassar er efter männens önskemål?

    Har du full bush? 
    Full bush betyder att man inte alls ansat sitt könshår utan låter det växa naturligt utan att trimma det. En del kör ju helrakat, en del mitt emellan.

    Och om du har full bush, har du det även vid umgänge med killar eller trimmar du det då, för killens skull? Eller för du "tror" att killen vill ha det så eller att killen uppfattar det som ovårdat annars?

    Svara gärna hur gammal du är på ett ungefär, för det hade varit kul att se hur det varierar beroende på ålder. 

    Anledningen till att jag som kille tror att många tjejer anpassar sig efter vad de tror killar vill eller tycker. Och det tycker jag är fel. Jag personligen har inga problem med det och många andra killar tycker faktiskt om det. Men jag tror att många anpassar sig efter hur de tror att killar vill ha det, för att inte verka avvikande eller ovårdade. JAG TYCKER ATT ALLA SKA VARA SOM DE SJÄLVA VILL!


    Gäller det männen också? 
  • Anonym (Sonja)

    Är rätt hårig där nere och det växer snabbt på mig så ofta vad nog många skulle tro är full bush. Men klipper ofta det för och få ner volymen och för jag inte gillar när det trasslar sig mellan blygläpparna ;)

    Försöker att inte bry mig så mycket om vad andra tycker, speciellt inte främlingar. Tycker själv jag är mycket mer sexig med buske än utan och förhoppningsvis kanske det finns en man som tycker det med i framtiden.

  • Anonym (Buskis)

    Jag är 38 år och har sen några år slutat att raka mig, helt för att min man inte vill att jag ska raka mig.
    Väldigt obekvämt till en början, men trivs med min buske nu!
    Jag trimmar däremot bikinilinjen på sommaren för att jag inte tycker det är så snyggt att gå på stranden och hår sticker ut där.

  • Anonym (ylvis)
    Anonym (Sonja) skrev 2022-05-17 19:00:57 följande:

    Är rätt hårig där nere och det växer snabbt på mig så ofta vad nog många skulle tro är full bush. Men klipper ofta det för och få ner volymen och för jag inte gillar när det trasslar sig mellan blygläpparna ;)

    Försöker att inte bry mig så mycket om vad andra tycker, speciellt inte främlingar. Tycker själv jag är mycket mer sexig med buske än utan och förhoppningsvis kanske det finns en man som tycker det med i framtiden.


    Intressant synsätt. Hur gammal är du på ett ungefär?
  • Anonym (Gäller det männen?)
    Anonym (ylvis) skrev 2022-05-17 18:35:50 följande:
    Hur många av er kvinnor har "full bush" där nere och hur många av er anpassar er efter männens önskemål?

    Har du full bush? 
    Full bush betyder att man inte alls ansat sitt könshår utan låter det växa naturligt utan att trimma det. En del kör ju helrakat, en del mitt emellan.

    Och om du har full bush, har du det även vid umgänge med killar eller trimmar du det då, för killens skull? Eller för du "tror" att killen vill ha det så eller att killen uppfattar det som ovårdat annars?

    Svara gärna hur gammal du är på ett ungefär, för det hade varit kul att se hur det varierar beroende på ålder. 

    Anledningen till att jag som kille tror att många tjejer anpassar sig efter vad de tror killar vill eller tycker. Och det tycker jag är fel. Jag personligen har inga problem med det och många andra killar tycker faktiskt om det. Men jag tror att många anpassar sig efter hur de tror att killar vill ha det, för att inte verka avvikande eller ovårdade. JAG TYCKER ATT ALLA SKA VARA SOM DE SJÄLVA VILL!


    Är det för du tycker männen ska anpassa sig till kvinnor i allmänhet? 
  • Anonym (Gäller det männen?)
    Anonym (ylvis) skrev 2022-05-17 18:35:50 följande:
    Hur många av er kvinnor har "full bush" där nere och hur många av er anpassar er efter männens önskemål?

    Har du full bush? 
    Full bush betyder att man inte alls ansat sitt könshår utan låter det växa naturligt utan att trimma det. En del kör ju helrakat, en del mitt emellan.

    Och om du har full bush, har du det även vid umgänge med killar eller trimmar du det då, för killens skull? Eller för du "tror" att killen vill ha det så eller att killen uppfattar det som ovårdat annars?

    Svara gärna hur gammal du är på ett ungefär, för det hade varit kul att se hur det varierar beroende på ålder. 

    Anledningen till att jag som kille tror att många tjejer anpassar sig efter vad de tror killar vill eller tycker. Och det tycker jag är fel. Jag personligen har inga problem med det och många andra killar tycker faktiskt om det. Men jag tror att många anpassar sig efter hur de tror att killar vill ha det, för att inte verka avvikande eller ovårdade. JAG TYCKER ATT ALLA SKA VARA SOM DE SJÄLVA VILL!


    I allmänhet har jag märkt att väldigt många tycker det är fel på männens val men inte kvinnornas val. 
  • Gameofthrones

    Kan gå i full bush. I perioder. Låter det växa ut med flit tror att det bra och vara naturlig ibland.

    Bikinisäsong ansar jag det. Speciellt bikinilinjen. Ibland rakar och vaxar bort allt. Jag går efter humör. 

    Ja fy sjutton. Går efter min makes önskningar. :) en självklarhet.

Svar på tråden Hur många av er kvinnor har "full bush" där nere och hur många av er anpassar er efter männens önskemål?