Anonym (Ljudlig) skrev 2022-05-22 01:27:07 följande:
Varför stönar män sällan under sex?
Ja, jag undrar varför män så sällan (om aldrig) stönar under sex?
Min sambo stönar sällan, nästan aldrig under sex. Verkar som han tycker det är "fånigt" eller nått. Själv tycker jag det är sjuk upphetsad och skulle gärna höra honom släppa tyglarna.
Ni som inte stönar när det är skönt eller när ni kommer, varför? Jag vill genuint förstå olika perspektiv på det hela. Kanske finns en lösning som passar båda inblandad. Min sambo vill inte diskutera detta vidare med mig.
Hej,
om det är väldigt skönt, så stönar jag. Annars blir det inget stönade. Avsugning, känns väldigt skönt och då kan jag nästan vråla av njutning.
Stönar han inte ens när du suger honom (om du nu gör sådant med honom).
Att han inte vill diskutera det där med dig, kan bero på att sanningen är att han inte tycker det är särskilt skönt och vill inte såra dig genom att tala om hur det står till.
Prata och fråga istället hur du och ni vill ha det i sängen. Så kanske han berättar om sina fantasier mer djupare. Då kan sexakten helt plötsligt bli skönt, just för att man gör sådant som man tycker är kul.Det kan spela en stor roll, om man skulle vara tråkig i sängen.
Sexställningar kan spela stor roll. Vissa kan tycka det funkar alldeles utmärkt om tjejen rider.
Ställ inga frågor till honom varför han stönar, fråga och prata med varandra istället hur ni vill ha sexet.