• Anonym (TS)

    Skalliga män

    Är det en dealbreaker för dig eller skulle du kunna bli attraherad och kär i någon som tappat allt hår och är skallig? 

  • Svar på tråden Skalliga män
  • Anonym (Stina)

    Ja? Det finns ju massa skalliga män med partners. Kan vara mycket attraktivt tycker jag. 

  • Anonym (TS)

    Ni höjde mitt självförtroende med 100% nu. Jag tycker att jag ser gammal och ful ut sen jag tappade håret men det kanske bara är jag och ingen annan som tycker det då

  • Anonym (xyz)

    Det spelar noll och ingen roll. 
    Attraktionen sitter i annat än håret. 

  • Giovanna

    Klart jag skulle kunna. Lite hår mer eller mindre är inte avgörande för om jag fattar tycke för en person eller ej.

  • Anonym (Jag)

    Jag har aldrig varit kär i nån som är helt flintis. Bara inte råkat bli det tror jag. Däremot ihop med en tunnhårig som numer säkerligen är ganska flint. Han skaffade toupé några år efter vi gjort slut. Att många män förr eller senare blir flintis är ju nåt man som kvinna får räkna med. Vissa tidigt, andra sent, andra aldrig. Det sitter inte i håret. Ska bara tillägga också att om man nu är halverst flint som man så spara för gudarna inte ut testar och vik över flinten! Klipp allt kort eller raka av.

  • Anonym (Jepp)

    Jag gillar män med flint, tycker det är snyggt på de flesta. 

  • Guldnovan

    Nej det är det inte. Numera är så många renrakade oavsett om det beror på att de tappat allt eller delvis. 
    Bättre helt kal än kal längst upp och hår på sidorna tycker jag. 

  • Anonym (Johanna)
    Anonym (Jag) skrev 2022-05-23 15:27:47 följande:

    Jag har aldrig varit kär i nån som är helt flintis. Bara inte råkat bli det tror jag. Däremot ihop med en tunnhårig som numer säkerligen är ganska flint. Han skaffade toupé några år efter vi gjort slut. Att många män förr eller senare blir flintis är ju nåt man som kvinna får räkna med. Vissa tidigt, andra sent, andra aldrig. Det sitter inte i håret. Ska bara tillägga också att om man nu är halverst flint som man så spara för gudarna inte ut testar och vik över flinten! Klipp allt kort eller raka av.


    Jorå, överkamning kan funka om det görs snyggt och med viss finess SkrattandeWhat Would You Even Call This? Comb-over Anime?... GET YOU FREE LISTING AND  ADVERTISE! Hair News Network. All Hair. All The Tim? | Going bald, Comb over,  Hair humor
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Johanna) skrev 2022-05-23 16:35:17 följande:
    Jorå, överkamning kan funka om det görs snyggt och med viss finess Skrattande
    Inte då!  
Svar på tråden Skalliga män